Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

ari-atari

ari-atari

• Lid sinds 24 mei 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2011
  • 17:16

Ik heb een Samsung Galaxy S, waar ik enige tijd geleden Froyo 2.2.1 op heb gezet. Nog niet zo makkelijk, want ik heb een Mac, en Kies draait daar niet op. Niet de versie waarmee ik de firmware kon aanpassen tenminste, dus ik moest een Windows PC zoeken om dat ding te updaten.:cry:
Update gelukt, maar sindsdien lukt het synchroniseren met mijn werk-agenda (exchange) niet meer. De e-mail nog wel. Inmiddels de account verwijderd, en opnieuw aangemaakt, maar zelfde probleem. Met Android 2.1 was het geen probleem, ging gelijk de eerste keer goed.
Het is niet zo, dat er niet gesynchroniseerd wordt, maar gewoon niet alles. Ik kan er niet een lijn in ontdekken. Herhaalde afspraken: soms wel, soms niet, maar ook eenmalige afspraken soms wel en soms niet. Niet betrouwbaar in elk geval.
Kent iemand dit? En hoe is het op te lossen?
gr. Ari

Bewerkt (24 mei 2011 17:16)
Djembebi

Djembebi

• Lid sinds 14 oktober 2010
  • Berichten 2778
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2011
  • 17:20

Je zou even in het Tips en Trucs forum kunnen zoeken naar een topic wat bij je probleem pastTips & Trucs / Howto's

Bewerkt (24 mei 2011 17:20)
ari-atari

ari-atari

• Lid sinds 24 mei 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 25 mei 2011
  • 18:24

Djembebi;166736
Je zou even in het Tips en Trucs forum kunnen zoeken naar een topic wat bij je probleem pastTips & Trucs / Howto's

Dank je wel, voor je tip, Djembebi, maar dat had ik natuurlijk al wel gedaan. :eek:

Het probleem is niet, dat ik niet weet hoe het moet, maar dat de telefoon, of Android, dat weet ik dus niet (of wellicht heeft het wel met exchange/outlook te maken) een beetje aspecifiek reageert.
Ik hoop eigenlijk, dat iemand anders zijn Galaxy ook zo gek doet na een upgrade naar Froyo 2.2.1, en dat die een goede tip heeft hoe het op te lossen.

gr. Ari.

Bewerkt (25 mei 2011 18:24)
galaxyjet

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 25 mei 2011
  • 19:00

En heb je na die update naar 2.2.1 ook een factory reset gedaan? Dat is sowieso wel aan te raden, want je krijgt geheid problemen als je het niet doet.
Kijk hieronder even bij belangrijke topics voor meer info over de factory reset.

Bewerkt (25 mei 2011 19:00)
ari-atari

ari-atari

• Lid sinds 24 mei 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 25 mei 2011
  • 19:28

Die factory reset daar kom je vanzelf in als je via Kies upgrade. Dus ja, ik neem aan, dat dat goed is gegaan. Maar goed, zal het nog een keer handmatig doen…. Ben benieuwd of het dan goed gaat.
Thx voor het advies in elk geval. Als het niet werkt, heb ik toch weer wat geleerd

Bewerkt (25 mei 2011 19:28)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6020
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 25 mei 2011
  • 19:49

ari-atari;167480
Die factory reset daar kom je vanzelf in als je via Kies upgrade. Dus ja, ik neem aan, dat dat goed is gegaan. Maar goed, zal het nog een keer handmatig doen…. Ben benieuwd of het dan goed gaat.
Thx voor het advies in elk geval. Als het niet werkt, heb ik toch weer wat geleerd

volgens mij gebeurt dat niet standaard na een kies upgrade, of in elk geval is het aan te raden het nogmaals handmatig te doen. Overigens had ik hetzelfde probleem met mijn ipod touch (die ik nu weg kan gooien omdat de sgs alles over heeft genomen). Ik heb het toen niet op kunnen lossen. Met android heb ik er trouwens nog nooit last van gehad…

Bewerkt (25 mei 2011 19:49)
ari-atari

ari-atari

• Lid sinds 24 mei 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 25 mei 2011
  • 20:13

Die iPod touch gebruik ik gewoon nog steeds, hoor. Als mijn SGS allang geen stroom meer heeft heb ik tenminste nog muziek!
Zal in elk geval handmatig resetten, moet alleen eerst ff contacten en zo backuppen, want heb ze niet op een kaartje staan. Het lastigste is nog, dat ik zelf geen windows draai, dus moet echt laptop zoeken om backup te maken. :-( Mssch een aanleiding om een extra kaartje te kopen?

Bewerkt (25 mei 2011 20:13)
galaxyjet

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 25 mei 2011
  • 21:33

Bij mijn weten doet Kies geen factory reset uit zichzelf, dus ik denk dat je die dan het beste zelf kan doen nu. Heb je dit topical gelezen? daar staat ook in hoe je backups kunt maken. Als je een externe sd hebt kun je daar die backups ook op plaatsen en heb je je computer daarbij niet nodig.

Bewerkt (25 mei 2011 21:33)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren