Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Bogey

Bogey

• Lid sinds 09 april 2011
  • Berichten 136
  • Reputatie 0
  • 22 mei 2011
  • 21:26

Had hem ook in algemeen forum gesteld, maar denk dat het hier beter op zijn plaats is? Aangezien dit mss specifiek voor een SGS is? (andere foons werken mss anders)

Kan iemand mij uitleggen hoe dat synchroniseren precies werkt? of mij doorwijzen naar een topic daarover… (kon ik niet vinden nl)

Ik had contacten op mijn foon staan, en had er 1tje via de PC in mijn Googleaccount bij contacten gezet…
Toen ging ik mijn foon synchroniseren met Google, en had ik nog ALLEEN die ene contact (die ik via pc in googlecontacten gezet had) in mijn foon staan, en waren alle contacten die ik in me foon had staat pleite…

Ik heb nu weer de nodige nummers in mijn foon staan, en die wil ik OOK in google/contacten hebben… maar dus NIET de nummers uit mijn foon hebben, na het synchroniseren…

Iemand een oplossing hiervoor?

Bewerkt (22 mei 2011 21:26)
mcmlxxxii

mcmlxxxii

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 213
  • Reputatie 0
  • 23 mei 2011
  • 19:37

kijk in de market even naar contact remover plus of dat iets voor je is…

Ik heb hiermee al mn telefoon contacten kunnen overzetten naar Google contacten… Goede tool om contacten mee te kunnen verwijderen, verplaatsen van account naar account etc!

In de regel moet je kiezen bij het opslaan van een nieuw contact, om deze in Google op te slaan, ipv een ander account op je tel.
Doe je dit niet, dan heb je later een hele poeha om dit alsnog te kunnen doen. ( had ik dus ).
Beetje zoeken en testen, en ik kwam op deze app.

Alles kunnen batchen van telefoon naar google account.

( ik wissel veel van rom, en moest daarom steeds weer mn contacten updaten en exporteren ).

Probeer dit eens uit, en laat even weten of het wat voor je was

succes

Bewerkt (23 mei 2011 19:37)

Samsung Galaxy Note 2

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren