Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

  • Realme X2 Pro

  • Samsung Galaxy S20 Ultra

  • Moto G8 Plus

  • Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

daanos14

daanos14

  • Lid sinds 13 mei 2011
  • Berichten 61
  • Reputatie 0
  • #1
  • 22 mei 2011
  • 18:53

Hallo

Als ik mijn mail verwijder op mijn pc gebeurt dit niet op mijn mail van galaxy s.
hoe kan ik dit doen?

Bewerkt (22 mei 2011 18:53)
marocootje

marocootje

  • Lid sinds 09 februari 2011
  • Berichten 748
  • Reputatie 0
  • #2
  • 22 mei 2011
  • 18:59

Even bij je instellingen kijken.

Bewerkt (22 mei 2011 18:59)
nanders

nanders

  • Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6020
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • #3
  • 22 mei 2011
  • 19:12

daanos14;165588
Hallo

Als ik mijn mail verwijder op mijn pc gebeurt dit niet op mijn mail van galaxy s.
hoe kan ik dit doen?

wat voor mail heb je? pop3/imap/exchange?
waarschijnlijk moet je in de instellingen op je pc iets aanzetten in de richiting van: ‘delete messages from server’

Bewerkt (22 mei 2011 19:12)
daanos14

daanos14

  • Lid sinds 13 mei 2011
  • Berichten 61
  • Reputatie 0
  • #4
  • 27 mei 2011
  • 15:31

Ik heb het gevonden, bedankt!

Bewerkt (27 mei 2011 15:31)
Bartito

Bartito

  • Lid sinds 11 april 2011
  • Berichten 2644
  • Reputatie 0
  • #5
  • 27 mei 2011
  • 18:45

Kun je ook vertellen wat je gedaan hebt … is altijd leuk voor de anderen om te weten

Bewerkt (27 mei 2011 18:45)
Het_ratje

Het_ratje

  • Lid sinds 02 december 2010
  • Berichten 3102
  • Reputatie 10
  • #6
  • 27 mei 2011
  • 19:07

nanders;165600
wat voor mail heb je? pop3/imap/exchange?
waarschijnlijk moet je in de instellingen op je pc iets aanzetten in de richiting van: ‘delete messages from server’


Bartito;168630
Kun je ook vertellen wat je gedaan hebt … is altijd leuk voor de anderen om te weten


Denk dat dus.

Bewerkt (27 mei 2011 19:07)
Bartito

Bartito

  • Lid sinds 11 april 2011
  • Berichten 2644
  • Reputatie 0
  • #7
  • 27 mei 2011
  • 19:41

Kon ook iets anders zijn en dat hij toch bedankt voor het meedenken
Zou niet de eerste keer zijn …

Bewerkt (27 mei 2011 19:41)
daanos14

daanos14

  • Lid sinds 13 mei 2011
  • Berichten 61
  • Reputatie 0
  • #8
  • 20 juni 2011
  • 22:11

Om weer een nieuw topic te starten vind ik een beetje overbodig voor deze kleine vraag…
Ik heb op het internet gezocht maar begreep deze foutmelding niet: zodra ik mijn agenda opstart en een nieuwe afspraak wil ingeven krijg ik een melding "Lokale agenda kan niet worden gesynchronsieerd met Google-agenda. U hebt een google account nodig. Ik begrijp niet waarom dit erstaat want ik heb een google account en die gebruik ik ook voor mijn agenda!

Misschien dat jullie mij verder kunnen helpen

Bewerkt (20 juni 2011 22:11)
daanos14

daanos14

  • Lid sinds 13 mei 2011
  • Berichten 61
  • Reputatie 0
  • #9
  • 22 juni 2011
  • 15:10

Iemand een idee?

Bewerkt (22 juni 2011 15:10)
Bartito

Bartito

  • Lid sinds 11 april 2011
  • Berichten 2644
  • Reputatie 0
  • #10
  • 22 juni 2011
  • 16:41

daanos14;181869
Om weer een nieuw topic te starten vind ik een beetje overbodig voor deze kleine vraag…
Ik heb op het internet gezocht maar begreep deze foutmelding niet: zodra ik mijn agenda opstart en een nieuwe afspraak wil ingeven krijg ik een melding "Lokale agenda kan niet worden gesynchronsieerd met Google-agenda. U hebt een google account nodig. Ik begrijp niet waarom dit erstaat want ik heb een google account en die gebruik ik ook voor mijn agenda!

Misschien dat jullie mij verder kunnen helpen

Ik heb dat ook de eerste keer na een flash. Ik negeer de melding, geef bij mijn nieuwe afspraak de juiste agenda aan en hij synct.

Bewerkt (22 juni 2011 16:41)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren