Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Sample88

Sample88

• Lid sinds 30 maart 2011
  • Berichten 74
  • Reputatie 0
  • 23 mei 2011
  • 13:22

Top! Veel plezier er mee! Ben benieuwd naar jouw ervaringen en of die met die van mij overeen komen.

Bewerkt (23 mei 2011 13:22)
Bartito

Bartito

• Lid sinds 11 april 2011
  • Berichten 2644
  • Reputatie 0
  • 23 mei 2011
  • 13:43

jeroenh13;165935
Het lag denk ik aan het feit dat ik was vergeten de litening_ROM te flashen, nu doet hij het wel

Maar goed dat je een screenshot had geplaatst, anders had ik nooit geweten dat je nog niet helemaal up to date was met litening
Fijn dat alles weer naar behoren werkt!

Have fun met litening

Bewerkt (23 mei 2011 13:43)
jeroenh13

jeroenh13

• Lid sinds 21 mei 2011
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 23 mei 2011
  • 13:53

Bartito;165972
Maar goed dat je een screenshot had geplaatst, anders had ik nooit geweten dat je nog niet helemaal up to date was met litening
Fijn dat alles weer naar behoren werkt!

Have fun met litening

Haha daar heb je gelijk in, ik moet zeggen dat hij nu inderdaad veel sneller is, alle contacten en smsjes zijn gerestored, alleen nu loopt mijn info van de amazon market in de war met mijn gewoon market info. En mijn saves zijn weg van games, maar ach daar is mee te leven. Van de week dan maar ff alles herinstalleren via amazon ;p

Bewerkt (23 mei 2011 13:53)
jeroenh13

jeroenh13

• Lid sinds 21 mei 2011
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2011
  • 10:12

Tot nu toe zeer te spreken over de ROM, ik merk al dat de accu langer meegaat als voorheen, op een avond en een nacht zonder lader zou hij eerst zo'n 70/80 % verbruikt hebben, en nu had ik 's ochtends nog 70% over, dus daar ben ik al heel blij mee

Maar nu heb ik nog een vraag, in het menu en hoofdmenu ben ik zegmaar de meldingen balk kwijt, en aangezien die toch wel erg handig is zou ik die graag terug willen, nu moet ik eerst in-app zijn voordat ik die balk naar beneden krijg. Ik kan nergens bij de instellingen vinden of dat instelbaar is, weten jullie hier meer van?

Bewerkt (24 mei 2011 10:12)
L00n3y

L00n3y

• Lid sinds 11 mei 2011
  • Berichten 355
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2011
  • 10:14

jeroenh13;166454
Tot nu toe zeer te spreken over de ROM, ik merk al dat de accu langer meegaat als voorheen, op een avond en een nacht zonder lader zou hij eerst zo'n 70/80 % verbruikt hebben, en nu had ik 's ochtends nog 70% over, dus daar ben ik al heel blij mee

Maar nu heb ik nog een vraag, in het menu en hoofdmenu ben ik zegmaar de meldingen balk kwijt, en aangezien die toch wel erg handig is zou ik die graag terug willen, nu moet ik eerst in-app zijn voordat ik die balk naar beneden krijg. Ik kan nergens bij de instellingen vinden of dat instelbaar is, weten jullie hier meer van?

Dit stond niet bij de Odin versie van Lite'ning rom, maar bij de normale versie zelf(http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/11565-rom-litening-rom-v5-x.html).

*Extra informatie

# De notificatie balk in Launcher pro is verborgen om zo een mooier geheel te krijgen.
Mocht je de notificatie balk weer terug willen dan kun je dit doen via de MENU knop —> Prefereces —> Appearance Settings —> Hide notification bar.

# Voor een soepeler scroll in Launcher pro kunt je de Motorola Droid Hack activeren
MENU knop —> Prefereces —> General Settings —> Motorola Droid Hack.

# Mocht je om wat voor reden dan ook de knoppen Games, social, tools en media kwijt zijn dan kun je via de LRU de Update - for_launcher-pro flashen.

# De apps Litening Rom Updater en Litening Rom Customizer zijn nu ook te downloaden via de Market.

# Om de Off-screen animatie te activeren ga je naar –> Instellingen –> Display –> Animatie, en kies voor Alle animaties.

Bewerkt (24 mei 2011 10:14)

Android liefhebber sinds de Samsung Galaxy S 1.

Samsung Galaxy S 1, 2, 3 & 4 in bezig gehad.
Nu trotse eigenaar van een LG Nexus 5.

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 5990
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 24 mei 2011
  • 10:15

jeroenh13;166454

dat is een launcher pro optie. Als je in je homescreen naar menu–> preferences –> appearance settings –> hide notification bar uitvinken. Het kan zijn dat het in een ander submenu zit (homescreen settings), ik heb nu geen launcherpro meer geinstalleerd..

edit: L00n3y was me voor

Bewerkt (24 mei 2011 10:15)
jeroenh13

jeroenh13

• Lid sinds 21 mei 2011
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2011
  • 10:26

Aah bedankt, dat is al een stuk handiger

Bewerkt (24 mei 2011 10:26)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren