Heb je die apps misschien op je SD gezet?
galaxyjet;164460Heb geen SD, standaard geheugen van 16GB.
Heb je die apps misschien op je SD gezet?
Ik zie net ook dat mijn market app is verwijderd? ik zie het icoontje wel, maar als ik er op klik;
Deze toepassing is niet geïnstalleerd op uw telefoon.
Dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling?
Voor de nieuwe ROM heb ik al een wipe gedaan.
Maar zijn ze weg van je homescreen, of helemaal van je toestel verdwenen en ook niet meer in de pagina's met apps (appdrawer) te vinden? En zijn het gewoon apps die je van de market hebt gedownload?
galaxyjet;164469
Maar zijn ze weg van je homescreen, of helemaal van je toestel verdwenen en ook niet meer in de pagina's met apps (appdrawer) te vinden? En zijn het gewoon apps die je van de market hebt gedownload?
Misschien toch iets niet goed gegaan met de flash ?
Ik zou een keer opnieuw flashen…zo is het ook geen werken als je steeds al je apps kwijt bent.
Samsung Galaxy S8+
AVS;164476
Misschien toch iets niet goed gegaan met de flash ?
Ik zou een keer opnieuw flashen…zo is het ook geen werken als je steeds al je apps kwijt bent.
Nou, heb nu de hele guide gevolgt. precies de bestanden die daar staan geflashed met ODIN, dus ook CF root 3.1 enzo.
Heb nog steeds hetzelfde.
Ik heb CF root 3.1 gebruikt, want dat staat er de 1ste keer.
Of werkt het echt alleen met 3.2?
Please help
Ik heb er nu CF root 3.2 bij geflashed en GingerReal er weer overheen. EN HIJ WERKT!
Hartstikke bedankt!
Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.
Hallo,
Ik heb net GingerReal geïnstalleerd, 3.7.
Nu installeer ik weer wat apps, en rebootte hem even, een echte rede had ik er niet voor.
Daarna waren al mijn net geïnstalleerde apps weer weg?
Heb het daarna nog een keer geprobeerd, maar helaas, weer alles weg.
Ik denk niet dat het te maken heeft met GingerReal, aangezien ik niemand anders erover zie klagen in de thread.
EDIT:
Ik zie net ook dat mijn market app is verwijderd? ik zie het icoontje wel, maar als ik er op klik;
Deze toepassing is niet geïnstalleerd op uw telefoon.
Dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling?
Voor de nieuwe ROM heb ik al een wipe gedaan.