Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

audier

audier

• Lid sinds 01 februari 2011
  • Berichten 1426
  • Reputatie 0
  • 29 mei 2011
  • 10:49

JK1980;169549
Op deze pagina staat voor elke 2.3.3 versie een aparte Voodoo kernel, ik heb ze allemaal op allerlei roms gebruikt, zonder problemen.

Je moet wel de goede kernel bij de goede rom pakken, JVB kernel op JVH of JVO werkt niet zoals het hoort.

En als je LR hebt geflasht, en hij is helemaal opgestart, moet je via CWM of Odin de Voodoo kernel erachter aan flashen.

dat weet ik ik heb elke rom al met de goede kernel getest, alleen JVO werkt met de bij behorende kernel alle andere werken niet.
ben echt alle opties samen met peter86 door gelopen maar krijg het niet voor elkaar.
Ik heb hier ook 2x een sgs liggen de eerste werkt zonder problemen alleen de 2e wil niet mee werken.

ik heb idd al een verkeerde kernel bij een verkeerde rom geprobeerd maar dan kom je in een bootloop terecht dus dat merk je snel genoeg dat je de verkeerde pakt.

Bewerkt (29 mei 2011 10:49)

Samsung galaxy Note 3

(nog) Orgineel

JK1980

JK1980

• Lid sinds 02 oktober 2010
  • Berichten 1645
  • Reputatie 10
  • 29 mei 2011
  • 10:59

Welke heb je met JVO geprobeerd, de JVO update1 of de v8 ? Want ik heb die v8 zonder problemen erop gehad met JVO.

En heb je ook JVO geflasht, na boot factory reset doen via *2767*3855# (wel je externe sd verwijderen, en alles wat je nog nodig hebt van je interne sd backuppen, want deze worden ook geformatteerd), daarna LR, en dan na boot via Odin Voodoo kernel flashen ?

Of JVO flashen, Voodoo kernel erachteraan flashen, danj rebooten naar CWM, daar f.r. doen, wipe cache en wipe dalvik cache. Dan LR flashen, en na boot Voodoo flashen via CWM of Odin ?

Bewerkt (29 mei 2011 10:59)

Samsung Galaxy Note 2 N7100 Dr. Ketan 4.3
Samsung Galaxy Tab 10.1 P7510 Ganbarou 4.3

audier

audier

• Lid sinds 01 februari 2011
  • Berichten 1426
  • Reputatie 0
  • 29 mei 2011
  • 11:04

GT_I9000_XXJVO_XXJVO_OXAJVO en daarna Gingerbread-GT-I9000-XXJVO-stock-kernel+hacks

Of JVO flashen, Voodoo kernel erachteraan flashen, danj rebooten naar CWM, daar f.r. doen, wipe cache en wipe dalvik cache. Dan LR flashen, en na boot Voodoo flashen via CWM of Odin ?

heb ik geprobeerd maar die werkt niet.

En heb je ook JVO geflasht, na boot factory reset doen via *2767*3855# (wel je externe sd verwijderen, en alles wat je nog nodig hebt van je interne sd backuppen, want deze worden ook geformatteerd), daarna LR, en dan na boot via Odin Voodoo kernel flashen ?

Is deze factory reset anders dan die via CMW? zo ja dan heb ik deze optie nog niet geprobeerd.

Bewerkt (29 mei 2011 11:04)

Samsung galaxy Note 3

(nog) Orgineel

JK1980

JK1980

• Lid sinds 02 oktober 2010
  • Berichten 1645
  • Reputatie 10
  • 29 mei 2011
  • 11:53

Bij deze f.r wordt niet alleen je data en dbdata map geleegd, maar wordt alles teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Alle resten van oude software e.d. is dan weg.

Heb je die v8 voodoo kernel ook al geprobeerd van de link van XDA?

Verder staat op XDA in het topic van de Glitch Cm7/miui kernel een kernel cleanup script. Deze moet je flashen via CWM en cleant de resten van oude kernels zodat je je kernel op een schone lei kan flashen. Misschien het proberen waard.

Sent from Cyanogenmodded SGS

Bewerkt (29 mei 2011 11:53)

Samsung Galaxy Note 2 N7100 Dr. Ketan 4.3
Samsung Galaxy Tab 10.1 P7510 Ganbarou 4.3

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren