Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

JoJoost

JoJoost

• Lid sinds 21 april 2011
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 13 mei 2011
  • 16:34

Dag iedereen,

Ik heb sinds een paar maanden een Samsing Galaxy S. Het bevalt me super goed, maar zoals wel meer mensen op dit forum, wil ik een Custom Rom er op zetten.

Maar, ik heb een garantie afgesloten bij The Phone House (LifeLine). Die kan ik opzeggen wanneer ik dat wil, maar dat wil ik niet, ik wil dat graag houden, just in case…

Nu zou ik willen weten, of je garantie nog steeds geld bij lifeline, als je er een custom rom op hebt gezet. Ik heb dit op proberen te vinden in te algemene voorwaarden, maar heb het niet kunnen vinden.

Dus weet iemand of ik nog steeds recht op mn garantie heb een custom ROM op mijn toestel bij LifeLine?

Alvast bedankt voor het antwoord,

Joost

Bewerkt (13 mei 2011 16:34)
D_Magic

D_Magic

• Lid sinds 03 maart 2011
  • Berichten 1114
  • Reputatie 0
  • 13 mei 2011
  • 16:39

JoJoost;159085
Dag iedereen,

Ik heb sinds een paar maanden een Samsing Galaxy S. Het bevalt me super goed, maar zoals wel meer mensen op dit forum, wil ik een Custom Rom er op zetten.

Maar, ik heb een garantie afgesloten bij The Phone House (LifeLine). Die kan ik opzeggen wanneer ik dat wil, maar dat wil ik niet, ik wil dat graag houden, just in case…

Nu zou ik willen weten, of je garantie nog steeds geld bij lifeline, als je er een custom rom op hebt gezet. Ik heb dit op proberen te vinden in te algemene voorwaarden, maar heb het niet kunnen vinden.

Dus weet iemand of ik nog steeds recht op mn garantie heb een custom ROM op mijn toestel bij LifeLine?

Alvast bedankt voor het antwoord,

Joost

Je kan altijd weer een originele Rom erop zetten en dan gebruik maken van je garantie

Bewerkt (13 mei 2011 16:39)
JoJoost

JoJoost

• Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 13 mei 2011
  • 16:43

D_Magic;159086
Je kan altijd weer een originele Rom erop zetten en dan gebruik maken van je garantie

Dus je mag je toestel geroot hebben? Bedankt voor je antwoord!

Bewerkt (13 mei 2011 16:43)
galaxyjet

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 13 mei 2011
  • 17:28

JoJoost;159087

Je kunt en beroep doen op de garantie, zolang je toestel een standaard Rom heeft en je voor de zekerheid alle sporen van root etc hebt afgehaald. Voorbeeld: mijn SGS had een hardware probleem met het scherm. Ik ben toen terug gaan flashen naar stockrom en heb de sd gewist. M'n sgs werd keurig gerepareerd en het viel onder de garantie.

Bewerkt (13 mei 2011 17:28)
JoJoost

JoJoost

• Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 13 mei 2011
  • 17:56

galaxyjet;159109
Je kunt en beroep doen op de garantie, zolang je toestel een standaard Rom heeft en je voor de zekerheid alle sporen van root etc hebt afgehaald. Voorbeeld: mijn SGS had een hardware probleem met het scherm. Ik ben toen terug gaan flashen naar stockrom en heb de sd gewist. M'n sgs werd keurig gerepareerd en het viel onder de garantie.

Oke!

Dan ga ik maar beginnen met een mooie custom ROM uitzoeken

Heel erg bedankt voor je antwoord!

Joost

Bewerkt (13 mei 2011 17:56)
D_Magic

D_Magic

• Lid sinds 03 maart 2011
  • Berichten 1114
  • Reputatie 0
  • 13 mei 2011
  • 17:57

JoJoost;159087

Je mag hem niet geroot hebben, maar je kan hem altijd weer terug zetten naar origineel

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Bewerkt (13 mei 2011 17:57)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren