Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

TheRemco

TheRemco

• Lid sinds 06 november 2010
  • Berichten 84
  • Reputatie 0
  • 22 mei 2011
  • 15:47

mooi dat het eindelijk een stuk beter gaat.
eigenlijk zou deze thread een sticky moeten worden gemaakt, alleen dan met de oplossing natuurlijk..

Bewerkt (22 mei 2011 15:47)
Hobo

Hobo

• Lid sinds 02 februari 2011
  • Berichten 278
  • Reputatie 0
  • 22 mei 2011
  • 17:49

Super dat hij toch hersteld zal worden.

Neemt toch een beetje de garantie vrees weg hier

Bewerkt (22 mei 2011 17:49)
josvh88

josvh88

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 45
  • Reputatie 0
  • 25 mei 2011
  • 17:25

Toestel is weer terug: werkend!

Schandalig van DynaFix dat ze het toestel hebben teruggestuurd met waterschade als reden!
Het bleek dus een lastige reparatie te zijn, blijkbaar vonden ze dat teveel werk!

Ik zal binnenkort even alle papieren showen van Dynafix en het andere bedrijf.
Heeft er iemand nog ideeën wat ik kan doen tegen Dynafix? Ik vind ‘t echt niet normaal hoe ze daar met hun klanten omgaan. Een beetje onwetend persoon had ’t toestel weggegooid..

Bewerkt (25 mei 2011 17:25)
galaxyjet

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 25 mei 2011
  • 17:39

Is Dynafix ook een servicepunt van Samsung? Zo ja, dan zou je je beklag bij Samsung kunnen doen.
Je kunt Dynafix ook netjes vertellen dat zij fout gehandeld hebben en dat je overweegt hiermee naar de consumentenbond te stappen oid. Wie weet schrikken ze daar wakker van.

Bewerkt (25 mei 2011 17:39)
Peter86

Peter86

• Lid sinds 06 november 2010
  • Berichten 4291
  • Reputatie 0
  • 25 mei 2011
  • 17:43

haha dit is dus een wijze les voor iedereen!! kijk echt zelf nog is naar de oorzaak die ze melden ..
of laat het doen .. Maar het is dus zeker de moeite waard.. ik zou zeker overal een klacht indienen..
bij waar je hem hebt gekocht bij samsung en natuurlijk bij Dyna(fix) ..
en alexlimburg had aangifte gedaan bij de politie.. ik zou dat ook doen maar geen idee waar dat onder valt..

in iedergeval mooi dat je probleem is opgelost!! suc6 veder met je tel!!

en oja als je kosten hebt gemaakt zou ik die ook op de eurocent terug halen!

Edit:

@jet
verkeerd gehandelt hebben?
wat zeg je dat netjes.'dit is gewoon puure oplichting als ze je een foto sturen met witte aanslag die er helemaal niet is

Bewerkt (25 mei 2011 17:43)
tribal-rose

tribal-rose

• Lid sinds 14 augustus 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 14 augustus 2011
  • 07:51

ik herken het verhaal over de zogenaamde waterschade in de galaxy s.
ik heb dit toestel nu 8maanden en hij doet niks meer.
abbonement afgesloten bij belcompany, abbonement van KPN(niet meest verstandige keus) en een verzekering erbij gezien mijn werkzaamheden toen ik het abbonement afsloot.
telefoon is uit de verzekering gegooit omdat ik volgens de verzekeringsmaatschappij veel te laat was met betalen. heb hun echter opgebeld dat de betaling 1dag later binnen zou zijn ivm een storing bij de bank was geen enkel probleem zijden ze.
telefoon lag aan de oplader gaf melding dat hij vol was en dat de oplader verwijderd kon worden. ik haal de telefoon van de lader stekken van de oplader uit het stopcontact en haal wil de schermblokkering eraf halen om te bellen. met als gevolg zwart beeld telefoon reageerde nergens meer op. batterij eruit gehaald opnieuw er ingedaan geprobeert aan te zetten geen resultaat. ik samsung gebeld probleem uitgelegd moest de telefoon updaten kreeg ik te horen ik de beste medewerker van samsung uitgelegd dat de telefoon dit echter nog nooit heeft willen doen en dat zelfs de belcompany het niet voor elkaar kreeg. ik mijn vriend op de hoogte gebracht krijg te horen is een software fout en kan inderdaad in de updates zitten. ik naar belcompany om telefoon terug te laten sturen naar samsung, echter stuurt belcompany mij naar KPN omdat daar het abbonement loopt, bij KPN krijg ik te horen dat ik bij belcompany moet zijn omdat daar het abbonement is afgesloten, terug naar belcompany. ga maar naar de verzekering krijg ik te horen. ik verzekering gebeld ja sorry mevrouw uw telefoon is uit de verzekering gegooit omdat u 3maanden te laat was met betalen. ik belcompany weer aan de oren getrokken na veel geouwehoer telefoon word opgestuurd naar samsung zou 3weken duren voor ik bericht terug had. 1week later telefoon mevrouw uw telefoon is terug en is total loss verklaar ivm waterschade. er zou een glas water over heen gevallen zijn. had samsung vastgesteld.
ik de beste medewerker uitgelegd dat dit totaal niet het geval is maar er word niet naar mij geluisterd en word voor leugenaar uitgemaakt.
ik samen met mijn vriend telefoon ophalen alle papieren in de winkel door gelezen en foto's opgevraagd bij samsung. op 1 foto is een beetje condens te zien maar is totaal niet duidelijk over welk onderdeel het gaat, op de printplaten zelf niks te zien wat ons nogal bevreemd omdat er bij waterschade ook op de printplaten schade te zien zou moeten zijn. samsung een mail gestuurd dat wij hier opheldering over willen hebben en bewijs dat het inderdaad over mijn toestel gaat want een datum en reparatie nummer in een foto plakken kan iedereen. geen reactie maar wel een toestel van toen 600 euro naar de klote en niet meer bruikbaar. echter blijkt dat een oom van mijn vriend ook problemen heeft mijn zijn galaxy precies de zelfde klachten als ik, maar nee bij hem is het wel de software die niet klopt. ben ik nu gek of word ik in de zei genomen door zowel belcompany als samsung. vind het zonde om te zeggen maar voor mijn nooit geen samsung meer gezien hun service en het heel makkelijk iemand voor leugenaar zetten. zonde van een telefoon van 600euro dat deze het zo snel begeeft en niet meer wil functioneren naar behoren

Bewerkt (14 augustus 2011 07:51)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren