Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

speknl

speknl

• Lid sinds 19 april 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 19 april 2011
  • 15:37

Goedemiddag,

Ik zit werkelijk met mijn handen in het haar,

Sinds ik vrijdag voor het laatst een aantal bestanden op mijn samsung had gezet via Kies, heb ik mijn pc afgesloten die op dat moment 1 update had te doen voor hij af zou sluiten.

Nu heb ik van het weekend alleen maar een samsung apps update uitgevoerd op mijn tel, verder heb ik er niets mee gedaan.

Nu was ik gisteravond weer bij mijn pc en probeerde ik mijn tel aan te sluiten via Kies en kreeg ik het bericht ‘nieuwe hardware gevonden’ maar mijn tel kon ook niet eens door mijn pc zelf meer herkend worden.

Ik heb inmiddels alles geprobeerd wat is aangeraden op dit forum.

-Kies verwijderd van me pc.
-Kies opnieuw geinstalleerd.
-alle Samsung drivers uninstalled in me usb-lijst via het programma USBDeview.
-samsung drivers opnieuw geinstalleerd (x86 versie, heb xp 32b)

Maar op dit moment komen de samsung drivers niet eens meer tevoorschijn in de lijst.
Ik heb mijn usb kabel in alle 4 mijn ingangen gestopt, de telefoon laad alleen maar op ermee, terwijl alle ingangen gewoon werken voor mijn andere usb aansluitingen.

Ik hoop dat iemand mij misschien op weg kan helpen.

Bewerkt (19 april 2011 15:37)
bassie1995

bassie1995

• Lid sinds 04 januari 2011
  • Berichten 2028
  • Reputatie 0
  • 19 april 2011
  • 15:53

Wat bij mij altijd wel lukt: KIES opstarten, dan pas je telefoon eraan. Ja dat maakt een verschil

Kijk even door een paar topics heen anders?
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/7739-tip-voor-mensen-die-problemen-hebben-met-kies.html
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/6356-programma-kies-werkt-niet-heel-af-toe-wel.html
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/11673-howto-voor-mensen-die-hun-sgs-niet-kunnen-verbinden-met-hun-computer.html

Bewerkt (19 april 2011 15:53)
Valinor

Valinor

• Lid sinds 05 november 2010
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 19 april 2011
  • 15:56

Ga naar settings>draadloze verbindingen en dan usb verbinding. Zorg dat hij daar op vragen bij verbinding staat.
Vervolgens naar settings>applicaties>development en zorg dat er geen vinkje staat bij usb debugging.
Open Kies, wacht tot hij geladen is. Sluit telefoon aan. Je krijg op je telefoon een popup met wat voor verbinding je wilt. Dan kies je KIES. En dan hopen dat het helpt
kan zijn dat er dingen anders heten dan in mijn verhaaltje, dit komt omdat mijn phone op engels staat dus ik weet niet hoe alles in het nederlands heet.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Bewerkt (19 april 2011 15:56)
embryo1

embryo1

• Lid sinds 11 december 2010
  • Berichten 769
  • Reputatie 20
  • 19 april 2011
  • 15:57

Misschien heb je hier iets aan.
http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/13206 en ik neem aan dat je de laatste versie van Kies 2.0.0.11032_12_9 hebt.

Succes

Bewerkt (19 april 2011 15:57)
dikkiedirk

dikkiedirk

• Lid sinds 06 april 2011
  • Berichten 68
  • Reputatie 0
  • 19 april 2011
  • 16:03

Ik snap wat je bedoelt. Kies is erg frustrend om mee te werken. Ik had alles werkend en een paar keer mijn Galaxy S mbv Kies geupdate.
Vanmorgen kon Kies mijn GS niet meer vinden, en ik had weer een geel uitroepteken bij de I9000 in de device manager staan.

Met een kwaaie kop Kies eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd. Nog steeds hetzelfde. Toen heb ik de I9000 driver(met het gele driehoekje) in device manager ge-uninstalled. De Galaxy S opnieuw aangesloten op USB. Windows opnieuw de drivers laten installeren, en zowaar het werkte weer. Voor hoelang? Dat weet je met Kies nooit!

Bewerkt (19 april 2011 16:03)
Noepje

Noepje

• Lid sinds 18 april 2011
  • Berichten 97
  • Reputatie 0
  • 19 april 2011
  • 16:09

De drivers opnieuw installeren zou inderdaad kunnen werken.

http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/11673-howto-voor-mensen-die-hun-sgs-niet-kunnen-verbinden-met-hun-computer.html

Dat topic kan je daar mee helpen!

Bewerkt (19 april 2011 16:09)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6016
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 19 april 2011
  • 16:10

Als je de verkeerde USB drivers hebt, dan staan hier de goede.

Als je eenmaal de juiste USB drivers hebt, en KIES op ‘verbinden’ blijft hangen, kan het helpen om, terwijl je SGS met de usb stekker aan de computer te laten zitten, de SGS opnieuw op te starten. Dat hielp bij mij wel eens. Maar, zoals dikkiedirk al zegt: bij KIES weet je het nooit!

edit: noepje was me voor/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />

Bewerkt (19 april 2011 16:10)
galaxyjet

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 19 april 2011
  • 16:33

En op blote voeten met twee vingers in je neus een rondedansje (met de klok mee) doen. Dat helpt misschien ook wel
Nee, serieus: al het bovenstaande kan helpen om je toestel goed met Kies te laten communiceren, maar geven helaas geen garantie dat het ook daadwerkelijk gaat lukken.

Bewerkt (19 april 2011 16:33)
dikkiedirk

dikkiedirk

• Lid sinds 06 april 2011
  • Berichten 68
  • Reputatie 0
  • 19 april 2011
  • 22:14

galaxyjet;141241
En op blote voeten met twee vingers in je neus een rondedansje (met de klok mee) doen. Dat helpt misschien ook wel/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />
Nee, serieus: al het bovenstaande kan helpen om je toestel goed met Kies te laten communiceren, maar geven helaas geen garantie dat het ook daadwerkelijk gaat lukken.

Helaas maar al te waar. Kan Samsung echt niet met iets beters komen?

Bewerkt (19 april 2011 22:14)
speknl

speknl

• Lid sinds 19 april 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 20 april 2011
  • 19:47

dank voor de reacties, ben de hele dag weggeweest dus kon er nu pas weer mee aan de slag.

Ik krijg nu in ieder geval al de melding ‘wizard nieuwe hardware gevonden’ wanneer ik de driver installeer die ik nodig heb, de 32bit xp versie, het probleem ligt dus waarschijnlijk aan mijn pc, ik ga dat maar eens verder uitzoeken ;-(

In die melding geeft hij aan dat het een voor windows onbekend apparaat is en ik een installatie cdrom nodig heb.

Bewerkt (20 april 2011 19:47)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren