Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 13 april 2011
  • 14:45

Nou….ik gebruik Tasker nu ruim een jaar…ben dr erg wijs mee
Er is absoluut geen probleem met gingerbread, tasker en gps echt niet.

Bij elke rom die ik tot nu toe geflashed heb is Tasker een van de eerste apps die ik weer terugzet bij het herinrichten.

Maar waar ik eigenlijk op doelde is dat de TS een probleem met bellen en sms geluid wilde oplossen en dat doet tasker uitstekend…dus vandaar dat ik de tussenkomst van het gps verhaal even niet begreep.

Maar ik snap je bedoeling nu…je doelde niet op het probleem van de TS maar op een publicatie van de makers van Tasker dat deze mogelijk een probleem met de gps zou kunnen geven onder GB.

Ik denk dat het wel meevalt…maar je doelstelling en mededeling hierover is uiteraard heel goed

tnx.

Bewerkt (13 april 2011 14:45)

Samsung Galaxy S8+

pjotr

pjotr

• Lid sinds 09 maart 2011
  • Berichten 107
  • Reputatie 0
  • 13 april 2011
  • 18:01

Ik heb Tasker toch gekocht maar ik snap er echt helemaal niks van. Is er iemand die mij uit kan leggen hoe het werkt.

Gr pjotr

Bewerkt (13 april 2011 18:01)
Djembebi

Djembebi

• Lid sinds 14 oktober 2010
  • Berichten 2778
  • Reputatie 0
  • 13 april 2011
  • 18:55

pjotr;136751
Ik heb Tasker toch gekocht maar ik snap er echt helemaal niks van. Is er iemand die mij uit kan leggen hoe het werkt.

Gr pjotr

Ik gebruik het zelf niet, maar misschien kan dit je verder helpen: Tasker: Userguide
en nog een artikel van AW: Tasker - automatiseer je mobiele leven | Androidworld
Hoop dat je er iets aan hebt/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Bewerkt (13 april 2011 18:55)
AVS

AVS

• Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 13 april 2011
  • 19:28

Je kunt tasks importeren van anderen pjotr.
Ik zal een task maken met dat verhaal van bellen - sms geluid uit - stoppen met bellen - sms geluid weer aan
en dan upload ik die task zodat je die kunt importeren en meteen zien hoe ik die task gemaakt heb.
T'is niet zo moeilijk maar soms moet je het ff zien

Bewerkt (13 april 2011 19:28)

Samsung Galaxy S8+

AVS

AVS

• Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 13 april 2011
  • 20:09

Ok, hier komt ie…

Http://www.talkcity.nl/sgs/smssoundoff.zip
En
Http://www.talkcity.nl/sgs/tasks_sms.zip

In de zipfile zitten 2 tasker profielen en in de andere zitten twee tasker taken.

Eerste profiel zet alle geluid uit wanneer je aan het bellen bent (inkomend en uitgaande gesprekken) de tweede profiel zet het geluid weer aan zodra je ophangt.

Zet deze twee profielen op je sdcard in de mappen sdcard/tasker/profiles/

De twee tasks in de tasks zip zet je in sdcard/tasker/tasks/

In tasker druk je op de menutoets en kies je ‘profile data’ ‘import one profile’
Tasker zal het profiel laden…doe zo ook de tweede profiel.

Kies dan voor import one task en doe zo allebei de tasks laden.

Dit doe je eenmalig. De profielen zul je direkt zien, de tasks zie je niet direkt…ze zijn er wel maar in een ander scherm zeg maar.

Als allebei de profielen en taken geimporteerd zijn moet je even checken of tasker aktief is…rechtsonderin in tasker moet de knop “on” aan staan.

Dan ben je klaar. Test het maar. Bel je voicemail bv maar eens :-)

Ik heb ervoor gekozen om als je gebelt wordt alle andere geluid stil te zetten (dus niet alleen sms) omdat ik er vanuit ging dat je absoluut geen ander geluid wilt horen als je aan het bellen bent.

Je kunt echter de tasks aanpassen als je een beetje doorhebt hoe tasker werkt en dan kun je eventueel andere geluidsnotificaties wel doorlaten bv ipv het te blokken.

Succes alvast en ik hoor wel hoe het werkt.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Bewerkt (13 april 2011 20:09)

Samsung Galaxy S8+

pjotr

pjotr

• Lid sinds 09 maart 2011
  • Berichten 107
  • Reputatie 0
  • 13 april 2011
  • 22:43

Avs,

Het iz met gelukt helemaal top dit word zeer gewardeerd
Bedankt voor de genomen moeite,

Gr Pjotr

AVS;136863
Ok, hier komt ie…
Http://www.talkcity.nl/sgs/smssoundoff.zip
En
Http://www.talkcity.nl/sgs/tasks_sms.zip

In de zipfile zitten 2 tasker profielen en in de andere zitten twee tasker taken.

Eerste profiel zet alle geluid uit wanneer je aan het bellen bent (inkomend en uitgaande gesprekken) de tweede profiel zet het geluid weer aan zodra je ophangt.

Zet deze twee profielen op je sdcard in de mappen sdcard/tasker/profiles/

De twee tasks in de tasks zip zet je in sdcard/tasker/tasks/

In tasker druk je op de menutoets en kies je ‘profile data’ ‘import one profile’
Tasker zal het profiel laden…doe zo ook de tweede profiel.

Kies dan voor import one task en doe zo allebei de tasks laden.

Dit doe je eenmalig. De profielen zul je direkt zien, de tasks zie je niet direkt…ze zijn er wel maar in een ander scherm zeg maar.

Als allebei de profielen en taken geimporteerd zijn moet je even checken of tasker aktief is…rechtsonderin in tasker moet de knop “on” aan staan.

Dan ben je klaar. Test het maar. Bel je voicemail bv maar eens :-)

Ik heb ervoor gekozen om als je gebelt wordt alle andere geluid stil te zetten (dus niet alleen sms) omdat ik er vanuit ging dat je absoluut geen ander geluid wilt horen als je aan het bellen bent.

Je kunt echter de tasks aanpassen als je een beetje doorhebt hoe tasker werkt en dan kun je eventueel andere geluidsnotificaties wel doorlaten bv ipv het te blokken.

Succes alvast en ik hoor wel hoe het werkt.

Bewerkt (13 april 2011 22:43)
AVS

AVS

• Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 13 april 2011
  • 23:23

Graag gedaan hoor :-)

Bewerkt (13 april 2011 23:23)

Samsung Galaxy S8+

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren