Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

galaxyjet

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 25 maart 2011
  • 19:12

JoopAlmelo;124230
Snap er niks van, heb toch echt 2.2.1. Heb de update via kies binnen gehaald, deed de telefoon er achter en moest eerst ff kies updaten en toen de firmware 2.2.1. Kan wel merken dat hij wat sneller is b,v als ik de telefoon opstart het invoeren van de pincode gaat nu normaal eerst moest ik na elk cijfer ff wachten.

Bij mij is status de bovenste bij mijn telefoon.

Kan niks anders doen dan wachten tot Gingerbread komt denk ik. Als die komt dan he…

Baal er wel van maar ja… Allemaal een fijn weekend.

Maar je hebt gelukkig wel winst geboekt, je telefoon is sneller geworden en je pincode doet niet meer raar. Toch goed dat je die factory reset gedaan hebt, want anders had je waarschijnlijk nog meer problemen gehad in de toekomst.

Bewerkt (25 maart 2011 19:12)
AndroidDevil

AndroidDevil

• Lid sinds 09 januari 2011
  • Berichten 743
  • Reputatie 0
  • 25 maart 2011
  • 19:17

JoopAlmelo;124478
Nee, heb de Galaxy s via T-Mobile. Gewoon mijn contract verlengd en een dag later via koeriersdienst geleverd. Heb er verder niks mee gedaan. Alleen 2 dagen geleden de update 2.2.1 via kies gedownload.

Hier wat meer info… android versie 2.2.1 - kernel-versie 2.6.32.9 root@se-s608 #1 - buildnummer froyo.bojs5 -smalbandversie
I9000xxjpy
Dit was het, snap er niks van. Hopelijk heeft iemand een idee.

Mijn Samsung had ik ook met een t-mobile abonnement. Maar de mijne was Simlock vrij toen ik hem bij The Phone house haalde. en mijn telefoon heb ik geupdate naar 2.2.1 en de OTA Functie is er bij mij wel maar die OTA Functie werkt bij mij niet.

Bewerkt (25 maart 2011 19:17)
JoopAlmelo

JoopAlmelo

• Lid sinds 24 maart 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 26 maart 2011
  • 10:27

Hij is volgens mij wel simlock vrij, kan de kpn van mijn vrouw er gewoon in doen en werkt alles. Zie ook geen T-Mobile als ik de telefoon opstart en geen T-Mobile dingen bij de apps.

Maar net wat je zegt heb in ieder geval winst geboekt met de snelheid etc. Kan eventueel wel updaten via het programma kies.

Bewerkt (26 maart 2011 10:27)
deromijntjes

deromijntjes

• Lid sinds 24 juni 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 24 juni 2011
  • 21:54

Beste JoopAlmelo

Ik heb een toestel van mijn schoonpa gehad simlockvrij, welke hij gratis had via abnt KPN. Ik heb er echter mijn tMobile simkaart in gestopt en in KIES voor Samsung Galaxy zie ik firmware update met tussen haakjes (KPN) vermeld, kan dit kwaad?

Je hebt een soortgelijke situatie of niet?

Alvast bedankt.

Bewerkt (24 juni 2011 21:54)
Reinier68

Reinier68

• Lid sinds 21 maart 2011
  • Berichten 288
  • Reputatie 0
  • 24 juni 2011
  • 23:01

ik zou gewoon updaten via het topic http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/18832-howto-officiele-gingerbread-samsung-update-buiten-kies-om-xwjvh.html volgens mij moet het dan lukken. Kies is sowieso een instabiel programma

Bewerkt (24 juni 2011 23:01)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren