Als je je interne sd kaart formateert zullen een aantal apps verdwijnen die het als opslaglocatie gebruiken.
Beste is handmatig er doorheen gaan en beetje opschonen.
Welke je kan verwijderen kan ik niet zo 123 zeggen. Maar als je bv een map tegenkomt die de titel heeft van een app die je ooit hebt verwijderd dan kan die natuurlijk weg.
Beste is te kijken WAT je nu belangrijk vindt, waar je dat kunt vinden, DAT apart zet en eens
een keer, als je weet dat je teveel ‘troep’ hebt, de internal SD een keer formateert (middels
CWM aangezien je toch een speedmod hebt).
Sowieso altijd de laatste ckup bewaren voor de zekerheid. Voor de rest zul je dan wat instellingen en files van apps kwijt raken, maar als je deze apps weer opent, maakt ie die map toch weer aan. Bijv. whatsapp berichten backup is dan weg.
Sent from Commodore 64 using tapestreamer.. :p
Samsung Galaxy Note 2 N7100 Dr. Ketan 4.3
Samsung Galaxy Tab 10.1 P7510 Ganbarou 4.3
Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.
hallo, hier ben ik weer, met een vraag, maar eerst iets rechtzetten.
de jonge schoonheid op de foto ben ik niet, maar mijn lieve kleindochter te paard.
wie ik dan ben , zie mijn profiel, haha.
nu mijn vraag , mijn interne sd staat behoorlijk vol ,met allerlei bestanden , zipfiles
backups enzovoort . kan ik die verwijderen , zoja ,hoe. en moet ik daarvan ook iets laten staan.
mijn SGS is nu zoals hij even kan blijven.