Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Bram09

Bram09

• Lid sinds 14 maart 2011
  • Berichten 134
  • Reputatie 0
  • 17 maart 2011
  • 09:36

Wegens een mislukte update ben ik opeens verslingerd geraakt aan mijn sgs en custom roms.
Nu heb ik Litening rom v3.0 draaien en ben er gelukkig mee maar had nog wat vraagjes omtrent deze rom en omtrent flashen in het algemeen.
Vragen zullen mss al gesteld zijn maar met meer dan 350 pagina's in topic :-s

1. Ik zou graag meer screens hebben in launcher pro van litening rom. Kan dat? Zo ja, hoe?
2. Wat is nu beste manier om niet telkens alles te moeten instellen op uw sgs want heb de laatste 3 dagen mijn sgs 4 keer opnieuw ingesteld en wil dit toch wat terug dringen.
Aangezien titanium er op staat vermoed ik dat ik dit moet gebruiken?
Moet ik dan volledige backup van alle smaken of hoe zit dat.
Liefst van al zou ik backup willen van links tussen gmail nrs en facebook foto's, is nogal wat werk dit terug in te stellen!
3. Wat is nu beste voor batterij, litening met of zonder lag fixes en welke fixes want bij mijn laatste ging hij met extreme op eerste zicht minder lang mee als met gewone lag fix

Alvast bedankt, ik probeer hier zoveel mogelijk te lezen maar moet nog werken ook e :-)

Bewerkt (17 maart 2011 09:36)
Djembebi

Djembebi

• Lid sinds 14 oktober 2010
  • Berichten 2778
  • Reputatie 0
  • 17 maart 2011
  • 09:57

Welkom to the club … zo is het bij velen begonnen, denk ik :-))
Volgens mij heeft LP een max van 7 schermen. In te stellen via de menuknop (linker hardware knop) - preferences.
Je kunt iid het beste Titanium gebruiken om je apps + data te backuppen (en later weer terug te zetten). De Pro versie van TB (betaalde versie) geeft je het voordeel dat je alle apps + data in één keer kunt terugzetten, i.p.v. één voor één handmatig. Je kunt via TB ook je system + data backuppen, maar als je van rom verandert of een update doet, moet je die niet terugzetten omdat je anders oude systeeminstellingen terug zet op een nieuw systeem en dat levert geheid problemen op.
En wat de lagfixes en tweaks betreft, dat is een kwestie van uitproberen.
Er is nog een topic over batterijproblemen, misschien dat je daar ook nog wat tips en trucs uit kunt halen. Zie de link in m'n handtekening hier beneden.
Verder vond ik net nog een topic over fabrieksreset, met erg handige tips over backuppen: http://www.androidworld.nl/forum/tips-trucs-howtos/14669-tip-factory-reset-uitvoeren-wat-komt-er-bij-kijken.html

Bewerkt (17 maart 2011 09:57)
galax

galax

• Lid sinds 27 november 2010
  • Berichten 61
  • Reputatie 0
  • 17 maart 2011
  • 09:58

Test

Sent from my Galaxy S using Tapatalk

Bewerkt (17 maart 2011 09:58)
Het_ratje

Het_ratje

• Lid sinds 02 december 2010
  • Berichten 3102
  • Reputatie 10
  • 17 maart 2011
  • 09:59

1. Druk op de menu knop -> Preferences>Homescreen Settins -> Number of screens -> die verander je dan omhoog
2. Als je de mogelijkheid hebt om het te betalen (middels GoogleCheckout) zou ik een betaalde versie van TitaniumBackup nemen, dan hoef je niet alles stuk- per stuk te backuppen
3. Weet ik (nog) niet

Bewerkt (17 maart 2011 09:59)
Bram09

Bram09

• Berichten 134
  • Reputatie 0
  • 17 maart 2011
  • 10:00

alvast bedankt ik lees nog wat verder

Bewerkt (17 maart 2011 10:00)
Het_ratje

Het_ratje

• Berichten 3102
  • Reputatie 10
  • 17 maart 2011
  • 10:10

Daarnaast moet je trouwens, wat ik vergeet te zeggen, een afweging maken WAT belangerijk
voor je is OP je telefoon, op dit moment.

Kijk, ik formatteer mijn telefoon 1 of 2 keer per maand als er een nieuwe ROM komt. Ik heb
eigenlijk geen dingen die ik standaard nog MOET bewaren.

Al mijn call-logs/smsjes worden verstuurd naar mijn Gmail-account (voor als het nodig is om dat
later nog te checken met BACKUP TO GMAIL

Mocht ik nog belangrijke tekst(en) in Whatsapp hebben dan export ik die berichten naar
mijn mail-adres.

Foto's en nummers worden gebackupped door een betaalde versie van Lookout

Tja, mijn mail blijft onaangetast (IMAP) dus verder heb ik eigenlijk, naast de app's, niet veel
dingen waar ik van heb van: “Ohw ohw ohw als ik dat toch eens kwijtraak…”. Dus als dat
bij jou ook een beetje is dan is het ook afdoende de gratis versie van Titaniumbackup te
gebruiken. Met of zonder App-data laat ik aan jou over, ligt eraan naar welke ROM gaat, wat
Djembebi zegt, maar ik hecht daar OOK geen waarde aan eerlijk gezegd als ik van/naar de-
zelfde rom ga.

Bewerkt (17 maart 2011 10:10)
Bram09

Bram09

• Berichten 134
  • Reputatie 0
  • 17 maart 2011
  • 10:22

weet je toevallig waar de link tussen facebook account foto's en gmail nrs bewaard wordt?
de rest is idd niet zo belangrijk maar dat is veel instel werk telkens.

Bewerkt (17 maart 2011 10:22)
Bram09

Bram09

• Berichten 134
  • Reputatie 0
  • 17 maart 2011
  • 10:26

ik verhoog mijn aantal homescreens naar 5 en launcher pro vraagt om te herstarten ik druk yes en hij slaat dat niet op? moet ik tel volledig herstarten of wat moet ik doen?

Bewerkt (17 maart 2011 10:26)
Het_ratje

Het_ratje

• Berichten 3102
  • Reputatie 10
  • 17 maart 2011
  • 10:30

Bram09;119841
weet je toevallig waar de link tussen facebook account foto's en gmail nrs bewaard wordt?
de rest is idd niet zo belangrijk maar dat is veel instel werk telkens.
Volgens mij kun je dat OOK doen in TitaniumBackup, weet alleen niet of dit
in de betaalde of niet betaalde versie kan, misschien dat iemand je hier een
sluitend antwoord op kan geven.

En betreffende Launcherpro, dit zou middels een restart van LP gewoon
moeten lukken, maar herstart je telefoon anders, kan nooit kwaad/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />.

Bewerkt (17 maart 2011 10:30)
Djembebi

Djembebi

• Lid sinds 14 oktober 2010
  • Berichten 2778
  • Reputatie 0
  • 17 maart 2011
  • 10:31

Bram09;119842
ik verhoog mijn aantal homescreens naar 5 en launcher pro vraagt om te herstarten ik druk yes en hij slaat dat niet op? moet ik tel volledig herstarten of wat moet ik doen?

Volgens mij niet nodig om de tel. opnieuw op te starten, LP start zichzelf bij mij gewoon opnieuw op.

Bewerkt (17 maart 2011 10:31)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren