Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Cassie

Cassie

• Lid sinds 09 februari 2011
  • Berichten 89
  • Reputatie 0
  • 11 maart 2011
  • 17:47

Gewoon gebruiken als het werkt toch!?! Verstuurd iig je berichten zonder problemen!

Bewerkt (11 maart 2011 17:47)
rroe

rroe

• Lid sinds 10 maart 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 12 maart 2011
  • 22:16

helaas deze optie werkt niet, wordt niet geaccepteerd bij controle van de serverinstellingen. Ondertussen wel uitgevonden dat ik buiten mijn wifi de smtp server gegevens van t-mobile: smtp.gprs.t-mobile.nl moet gebruiken. Echter dit werkt weer niet op mijn wifi, blijft dus een lastige situatie, heeft iemand een andere oplossing? Anders kun je of alleen mail via wifi versturen of alleen mail met 2g/3g versturen en beiden zou moeten kunnen zonder allerhande handelingen.

Bewerkt (12 maart 2011 22:16)
Stimpy68

Stimpy68

• Lid sinds 01 februari 2011
  • Berichten 121
  • Reputatie 0
  • 14 maart 2011
  • 11:13

Is logisch, als je WiFi zit, zit je op het netwerk van je internet provider, dan kun je niet connecten met de SMTP van T-Mobile en via 2G/3G is het andersom. Zoals ik al zei, SMTP servers werken om veiligheids redenen alleen binnen het netwerk waar je op dat moment zit, tenzij je zelf een SMTP server hebt, blijf je met dat probleem zitten. Maar veel internet providers staan dit niet toe en blokkeren poort 25 (SMTP) en je moet een server dus thuis hebben staan. Ik heb dus zelf een aantal servers thuis staan (draaiend onder VMWare, je bent IT'er of niet) waaronder een Exchange server. Ik draai dus mijn eigen mailserver thuis en heb dus geen last van dit soort zaken, mijn SMTP is dus beveiligt waardoor zonder authenticatie geen mail via mijn server verstuurd kan worden door anderen. Mijn provider xs4all, staat dit toe en checked regelmatig op open-relay SMTP servers, open, en je wordt geblocked totdat je het opgelost hebt.

Bewerkt (14 maart 2011 11:13)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren