Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Rainai

Rainai

• Lid sinds 02 januari 2011
  • Berichten 304
  • Reputatie 0
  • 5 maart 2011
  • 23:40

Ik ga binnenkort op wintersport.
Op dit website staan er al over hoesjes, maar ik weet niet de goeie. Daar heb ik vragen over.

Wordt jouw SGS vochtig als je ging snowboarden?
En als je tijdens het snowboarden gaat vallen…welke beschermhoes is de goeie?

Bewerkt (5 maart 2011 23:40)
Het_ratje

Het_ratje

• Lid sinds 02 december 2010
  • Berichten 3102
  • Reputatie 10
  • 5 maart 2011
  • 23:43

Otterbox heb je volgens mij wel een goeie aan

Bewerkt (5 maart 2011 23:43)
tjilitjap

tjilitjap

• Lid sinds 07 februari 2011
  • Berichten 4703
  • Reputatie 0
  • 5 maart 2011
  • 23:45

Ik zou die rubberen beschermhoes nemen denk ik. Heb ik nu ook. Dan kan er al geen vocht mee in via de achterkant en de zijkanten, aangezien het rubber ook over de knoppen op de zijkanten zit…

Bewerkt (5 maart 2011 23:45)
Djembebi

Djembebi

• Lid sinds 14 oktober 2010
  • Berichten 2778
  • Reputatie 0
  • 5 maart 2011
  • 23:48

Die Otterbox lijkt mij ook een goeie…. veilig tot 20 meter onder de sneeuwspiegel en zelfs veilig als er een pistepletter overheen rijdtGa maar 's googelen

Bewerkt (5 maart 2011 23:48)
DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2803
  • Reputatie 60
  • 6 maart 2011
  • 08:14

jaaa maar wat gebeurd er met je scherm als je er op valt ????

Mijn advies , je toestel niet meenemen de piste op !!!!!!

Ik neem aan dat als je een ervaren snowboarder bent dat je weet dat de kans op vallen erg groot is . en dat je dan op je telefoon kan vallen , die kans is ook erg groot aangezien je niet van te voren weet hoe je valt .

Mocht je een beginner zijn ……Dan al helemaal geen electronisch apparatuur meenemen aangezien je zeker weten gaat vallen !!!!!!!

Laat je dure telefoon lekker op je kamer , en haal dat ding op waneer je klaar ben met boarden . zet ook je roaming uit als je in het buitenland bent , dat bespaard je heel veel internet geld . ( inernet in het buitenland is erg duur ! )

waar ga je heen ?

Bewerkt (6 maart 2011 08:14)
Alexlimburg

Alexlimburg

• Lid sinds 17 januari 2011
  • Berichten 552
  • Reputatie 0
  • 6 maart 2011
  • 08:40

Rainai;114168
Ik ga binnenkort op wintersport.
Op dit website staan er al over hoesjes, maar ik weet niet de goeie. Daar heb ik vragen over.

Wordt jouw SGS vochtig als je ging snowboarden?
En als je tijdens het snowboarden gaat vallen…welke beschermhoes is de goeie?

En eens meteen even de gipsvluchten app downloaden van de market ? lol

Bewerkt (6 maart 2011 08:40)
KillerXnl

KillerXnl

• Lid sinds 27 oktober 2010
  • Berichten 108
  • Reputatie 0
  • 6 maart 2011
  • 10:43

Ik ben 2weken geleden op wintersport geweest en mijn SGS ging gewoon mee de piste op. Ik weet niet wat voor wintersport jas/broek jij hebt maar als hij van redelijk kwaliteit is zit er een waterdichtelaag in en kan jouw sgs dus niet nat/vochtig worden. Verder is mijn tip hem in zakken te dragen die aan de voorkant van je lichaam zitten, want je moet wel een hele grote kneus zijn wil je daarop landen :p tot slot heb ik mijn SGS al een keer of 5 laten stuiteren zonder enige gevolgen, dus tegen een stoot kan hij zeker!

Bewerkt (6 maart 2011 10:43)
Jetforcer

Jetforcer

• Lid sinds 16 februari 2011
  • Berichten 69
  • Reputatie 0
  • 6 maart 2011
  • 14:05

een dom trucje vanop mijn werk: steek je Galaxy in een klein, doorzichtig plastic zakje.. dan kan hij niet nat worden door de sneeuw + je kan hem nog altijd bedienen, ook al zit hij nog in het zakje.. Dit in combi met een silicon case??

Bewerkt (6 maart 2011 14:05)
audier

audier

• Lid sinds 01 februari 2011
  • Berichten 1426
  • Reputatie 0
  • 6 maart 2011
  • 15:33

KillerXnl;114275
Ik ben 2weken geleden op wintersport geweest en mijn SGS ging gewoon mee de piste op. Ik weet niet wat voor wintersport jas/broek jij hebt maar als hij van redelijk kwaliteit is zit er een waterdichtelaag in en kan jouw sgs dus niet nat/vochtig worden. Verder is mijn tip hem in zakken te dragen die aan de voorkant van je lichaam zitten, want je moet wel een hele grote kneus zijn wil je daarop landen :p tot slot heb ik mijn SGS al een keer of 5 laten stuiteren zonder enige gevolgen, dus tegen een stoot kan hij zeker!

denk dat ik diegene wel zou zijn die plat op zijn voorkant zou landen dus ik ga wel lekker naar de zon/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />

Bewerkt (6 maart 2011 15:33)

Samsung galaxy Note 3

(nog) Orgineel

Rainai

Rainai

• Lid sinds 02 januari 2011
  • Berichten 304
  • Reputatie 0
  • 7 maart 2011
  • 08:13

De otterbox….hemeltjeslief!
Mwa, als ik de SGS in dee kamer achterlaat, hoe kan ik de foto's maken…mmm, ik bedenk wel wat. Trouwens, ik ga naar Frankrijk.
Kan hij tegen een stoot? Hoe zit het met de scherm…kan hij niet in stukjes barsten of krassen van krijgen?
Plastic zakje…hmm, ik zal googlen, wat voor plastic zakje, beschermhoes en screenprotector ik zal bestellen.

Bewerkt (7 maart 2011 08:13)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren