Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

xavier51

xavier51

• Lid sinds 21 maart 2011
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 17 oktober 2011
  • 12:45

Xeno;105599
Maar hij is niet geroot zijn telefoon dus zal het de factory reset worden.
Als ik een factory reset doe dan ben ik alles kwijt, behalve mijn agenda, emails en mijn contacten want die staan op google.
Ik ben dus kwijt mijn sms'sen, watsapp, etc kwijt.
Ik kan niets meer, dus ook niet naar instellingen.
HOE KOM IK DAN BIJ INSTELLINGEN OM EEN HERINSTALLATIE TE DOEN?

Bewerkt (17 oktober 2011 12:45)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 17 oktober 2011
  • 13:19

xavier51;227874
Als ik een factory reset doe dan ben ik alles kwijt, behalve mijn agenda, emails en mijn contacten want die staan op google.
Ik ben dus kwijt mijn sms'sen, watsapp, etc kwijt.
Ik kan niets meer, dus ook niet naar instellingen.
HOE KOM IK DAN BIJ INSTELLINGEN OM EEN HERINSTALLATIE TE DOEN?

Ben je nu al vanaf 15 maart bezig om onder die factory reset uit te komen ?

Je apps kun je backuppen….via titanium backup bv, dan raak je daar niets van kwijt.
En de factory reset kun je vanuit recovery mode uitvoeren. Zet hiervoor je toestel uit, houdt de volume omhoog toets + home-toets + aan/uit knop ingedrukt totdat je beeld ziet. Dan alle knoppen loslaten.

Bewerkt (17 oktober 2011 13:19)

Samsung Galaxy S8+

xavier51

xavier51

• Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 17 oktober 2011
  • 14:50

AVS, bedankt voor je reactie.Alleen ik kan niets meer met mijn toestel, anders dan gebeld worden.Ik kan niet meer bij instellingen. Dat is nodig om Titanium te installeren. Toch?

Bewerkt (17 oktober 2011 14:50)
AVS

AVS

• Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 17 oktober 2011
  • 15:06

xavier51;227944
AVS, bedankt voor je reactie.Alleen ik kan niets meer met mijn toestel, anders dan gebeld worden.Ik kan niet meer bij instellingen. Dat is nodig om Titanium te installeren. Toch?

Nou…instellingen heb je niet nodig om titanium te installeren, wel een werkende market.
Maar als dat ook niet lukt, dan kun je nog wel een poosje blijven tobben…of je voert de factory reset uit…goed je moet dan een aantal dingen opnieuw instellen en installeren…maar dan heb je wel weer een volledig werkend toestel.

Voor zover ik gelezen heb is je enigste probleem dat TWlauncher steeds afsluit ? toch ?

Bewerkt (17 oktober 2011 15:06)

Samsung Galaxy S8+

xavier51

xavier51

• Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 17 oktober 2011
  • 16:07

Anders gezegd. Ik kan niets meer. Vanmorgen kwam ik nog bij contacten en kon ik bellen. Nu is die mogelijkheid er niet meer.Het enige wat ik kan is mij ergeren aan de Samsung GS. Want ik wil de fabrieksinstellingen zo lang mogelijk uitstellen. 1. Hoe kom ik bij de instellingen, zodat ik de twlauncher leeg kan maken2. Als ik nergens bij kan, hoe kan ik dan terug komen naar de fabrieksinstellingen?Alvast bedankt voor jullie tijd.

Bewerkt (17 oktober 2011 16:07)
AVS

AVS

• Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 17 oktober 2011
  • 16:14

Als je nergens meer bij kan dan is er geen andere optie meer dan de factory reset.
Ik las dat je contacten en eganda zowiezo al via google gaan, en dat je alleen je sms en whatsapp berichten kwijt zou zijn…
…so be it…
Nu heb je alles nog op je toestel staan…maar, wees eerlijk…heb je nu iets aan de whatsappberichten of sms berichten ?
Niks toch ?
Nu kun je ervoor kiezen om nog een maand langer uit te vogelen hoe je de boel hersteld krijgt en dan uiteindelijk tot de conclusie komen dat je toch moet factory resetten.

En zijn die berichten nou zo heel erg ontzettend super belangrijk dat ze in geen enkel geval weg zouden mogen ?
In dat geval had je er eerder aan moeten denken eens een backup te maken

Ik bedoel het allemaal niet kleinerend ofzo hoor, echt niet…Ik wil je alleen even duidelijk maken dat je nu al vanaf maart verteld is dat je een factory reset moet doen…we zitten in oktober en je moet 'm nog steeds doen…terwijl je probleem al in maart opgelost had geweest.

Bewerkt (17 oktober 2011 16:14)

Samsung Galaxy S8+

xavier51

xavier51

• Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 17 oktober 2011
  • 17:06

Ik denk dat hier iets mis gaat.
In maart lag het probleem bij mijn agenda. Nu ligt het probleem bij de TWLauncher.
Van de ene kant geef ik je gelijk als je de vraag stelt hoe belangrijk zijn smsjes etc etc. Van de ander kant kan het belangrijk zijn i.v.m. afspraken. Het zij zo.
AVS, Ik kan nergens meer bij. Geen knop doet het meer. Hoe stel ik de fabrieksinstellingen weer in?
Xavier.

Bewerkt (17 oktober 2011 17:06)
AVS

AVS

• Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 17 oktober 2011
  • 18:11

Ik snap de belangrijkheid van sommige berichten wel. Maar omdat je er nu ook al niet meer bij kan hebben die sms'jes enzo geen enkel nut meer…hoe belangrijk ze ook zijn. Snap je wat ik bedoel

Factory reset
-haal de batterij uit je toestel wacht ff een tel en plaats de batterij weer terug
-druk de volume omhoog + hometoets + aan/uitknop alledrie tegelijk in…het is even feeling krijgen hoe je dat het makkelijkst kunt doen. Persoonlijk druk ik de volume omhoog en de hometoets al in en dan als laatste druk ik de aanuitknop in.
-wacht totdat je beeld krijgt (splashscreen met de tekst ‘samsung galaxy s’ erin)
-laat de toetsen los en wacht tot je in recovery scherm komt.
-Je zit in recovery als je bovenin je scherm een paar blauwe menuitems ziet staan

één van die menuitems is de factory reset. Je kiest deze door er met de volumetoetsen heen te wandelen en met de homeknop selekteer je het item.

Je toestel gaat dan de factory reset uitvoeren en ik twijfel even of het toestel daarna gaat rebooten of dat je weer terugkomt in het recovery menu. Ik denk het laatste en wanneer dat zo is dan moet je kiezen voor menuitem ‘reboot system now’.

En klaar

Bewerkt (17 oktober 2011 18:11)

Samsung Galaxy S8+

neeeewaarom

neeeewaarom

• Lid sinds 07 november 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 7 november 2011
  • 14:46

warroc0;105622
ja heb een gele driehoek staat downloading.. don not turn off target wat doet hij nou?

ik heb dus precies hetzelfde probleem met mijn Samsung Galaxy Ace alleen staat er nu al 15min ‘Downloading…’ op mijn scherm en geen gele driehoek of ‘do not turn off target’

Bewerkt (7 november 2011 14:46)
Reinier68

Reinier68

• Berichten 288
  • Reputatie 0
  • 7 november 2011
  • 18:59

na 15 minuten zou ik gewoon de batterij eruit halen en opnieuw beginnen, ik weet niet waar je mee bezig was?

Bewerkt (7 november 2011 18:59)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren