Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Google Pixel 3 XL

• Nokia 9 PureView

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

racecane

racecane

• Lid sinds 18 januari 2011
  • Berichten 208
  • Reputatie 0
  • 15 februari 2011
  • 13:22

Wat me gisteren weer gebeurde. Ik was via cwm Darky 9.3 aan het instaleren en had daarvoor het beschermhoesje er ff afgehaald zodat ik beter bij de knoppen kon. Tijdens de installatie dacht ik dat het hoesje wel weer terug kon. Nu komt het domme. Laat ik nou met me domme kop het hoesje er onderste boven op zetten waardoor de power button ingedrukt bleef omdat er geen uitsparing zat als die er onderste boven op zit. Het toestel ging dus uit tijdens het installeren. Ik had speedmod kernel draaien en had het systeem geconverteerd naar ext4 en de loops naar ext2. Nou ik kan je bij deze vertellen dat je dan aardig de pisang bent want ik ben bijna de hele dag bezig geweest om het weer goed te krijgen. Odin lukte wel maar ik moest terug naar een van de eerste firmwares, want de nieuwere firmwares flashde hij wel maar het systeem wou niet opstarten.

Het is gelukt, maar mensen kijk uit dat je dit nooit gebeurt.

Nu even iets leuks, me eigen anroid avatar dankzij Androidworld die het programma androidify reviewde.

1438

Hoe cool is dat? Jullie weten het natuurlijk niet, maar hij lijkt nog echt ook.

Send from a dock of a bay, with Tapatalk.

Bewerkt (15 februari 2011 13:22)
MuayThai

MuayThai

• Lid sinds 24 december 2010
  • Berichten 1575
  • Reputatie 0
  • 15 februari 2011
  • 13:33

Ja je moet wel oppassen natuurlijk e.. Een flash-process is nogal gevoelig. Maar goed dat het allemaal in orde is gekomen..

En die avatar is lachen, leuk gedaan

Bewerkt (15 februari 2011 13:33)
racecane

racecane

• Lid sinds 18 januari 2011
  • Berichten 208
  • Reputatie 0
  • 15 februari 2011
  • 13:44

MuayThai;102656
Ja je moet wel oppassen natuurlijk e.. Een flash-process is nogal gevoelig. Maar goed dat het allemaal in orde is gekomen..

En die avatar is lachen, leuk gedaan/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Nou ik heb al aardig wat situaties mee gemaakt met flashen, maar dit was wel ff een breinkraker. Maar ik ben er weer, wel een fris toestel nu want ik was alles kwijt.

Androidify is idd kei leuk. :-) Misschien kan je wel een vechtertje maken die bij je past.

Bewerkt (15 februari 2011 13:44)
rienkd

rienkd

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 371
  • Reputatie 0
  • 15 februari 2011
  • 14:19

Hehe mooi dat alles weer gefixed is. Dat Androidify is inderdaad wel grappig ja, haha.

Bewerkt (15 februari 2011 14:19)
redmaner

redmaner

• Lid sinds 24 januari 2011
  • Berichten 2787
  • Reputatie 10
  • 15 februari 2011
  • 21:35

racecane;102657
Androidify is idd kei leuk. :-) Misschien kan je wel een vechtertje maken die bij je past.

Ben ik met je eens het is best verslavend ook/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Bewerkt (15 februari 2011 21:35)

Android hacker / MIUI vertaler:
Xiaomi Mi2 / Motorola Xoom

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren