Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

rienkd

rienkd

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 371
  • Reputatie 0
  • 14 februari 2011
  • 16:53

Geen idee of dit al eens aan de orde is gekomen op het forum, maar zo op het het eerste oog kan ik hier geen directe thread over vinden.

Sinds een tijdje heb ik af en toe strepen die van boven naar beneden over me scherm bewegen. Echter is dit niet constant het geval. Wetenswaardigheden:

1. In een lichtrijke (vooral onnatuurlijk licht) omgeving heb ik er het meest last van.
2. In een donkere omgeving doet het “probleem” zich helemaal niet voor.
3. Als het probleem zich voordoet, is het bij lichte/witte achtergronden (bijv. de internet browser) het ergst.

Ik heb het idee dat het dus iets met de helderheid van het scherm etc. te maken heeft. Ik heb me helderheid altijd helemaal op ze laagst staan. Ik heb dus het vermoeden dat de speedmod kernel er iets mee te maken kan hebben sinds hardcore met de “brightness” aan de gang is geweest. Dit is vooral het feit vanaf de speedmod K12M.

Heeft iemand anders hier ook last van? En zijn mijn vermoedens enigszins logisch of kan dat er helemaal niks mee te maken hebben?

Bvd

Bewerkt (14 februari 2011 16:53)
redmaner

redmaner

• Lid sinds 24 januari 2011
  • Berichten 2787
  • Reputatie 10
  • 14 februari 2011
  • 17:06

Nog nooit eerder van gehoord om eerlijk te zijn? Sinds wanneer heb je er last van? Misschien weet je dat nog kan ook aan een theme liggen of een Rom

Bewerkt (14 februari 2011 17:06)

Android hacker / MIUI vertaler:
Xiaomi Mi2 / Motorola Xoom

Peter86

Peter86

• Lid sinds 06 november 2010
  • Berichten 4291
  • Reputatie 0
  • 14 februari 2011
  • 17:18

mischien dat het aan de kernel licht .. omdat ie zelf automaties contrast bij stelt.. en mischien dat de kernel niet weet wat ie moet doen met zoveel on natuurlijk licht?? is puuur een gok

Bewerkt (14 februari 2011 17:18)
Makker

Makker

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 2157
  • Reputatie 250
  • 14 februari 2011
  • 17:31

@rienkd

Aan de voorkant links naast de Samsung tekst zit een lichtsensor plus een nabijheidssensor. Plak deze eens af met een (ondoorzichtig) plakbandje en kijk of dan de strepen er nog zijn?

Makker

Bewerkt (14 februari 2011 17:31)

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)

Peter86

Peter86

• Lid sinds 06 november 2010
  • Berichten 4291
  • Reputatie 0
  • 14 februari 2011
  • 17:33

das een goeie hoe wist je dat ie daar zat?..
dan is het makelijker als je last hebt van strepen om daar dan je vinger op te houden .. kijken of het dan weg is

Bewerkt (14 februari 2011 17:33)
rienkd

rienkd

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 371
  • Reputatie 0
  • 14 februari 2011
  • 17:41

Ik zal eens kijken…Bedankt voor de info tot dus ver iig!

Zal ook eens een oudere kernel er op knallen…

Ik krijg nu nergens voor elkaar om de strepen te voor schijn te krijgen, door bijv alle lampen heel fel aan te doen. Heb er heel vaak op school in het klaslokaal veel last van. Zit woensdag pas weer op school….

Bewerkt (14 februari 2011 17:41)
John1983

John1983

• Lid sinds 25 februari 2011
  • Berichten 105
  • Reputatie 0
  • 25 februari 2011
  • 23:52

Had ik ook vooral bij een wit google scherm. Als je de telefoon dan wat buigt zeg maar dan is het weer weg of begint het juist. Is dus een slechte verbinding.
ik ben terug gegaan en was bekend euvel bij de winkel en kreeg direct een nieuw scherm erop. Daarna probleem nooit weer gehad. Reparatie service van vodafone in groningen had hem direct klaar gemaakt kan je gewoon op wachten.

Bewerkt (25 februari 2011 23:52)
gsmkapottteke

gsmkapottteke

• Lid sinds 25 november 2018
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 25 november 2018
  • 14:04

Geen idee of dit al eens aan de orde is gekomen op het forum, maar zo op het het eerste oog kan ik hier geen directe thread over vinden. Sinds een tijdje heb ik af en toe strepen die van boven naar beneden over me scherm bewegen. Echter is dit niet constant het geval. Wetenswaardigheden: 1. In een lichtrijke (vooral onnatuurlijk licht) omgeving heb ik er het meest last van. 2. In een donkere omgeving doet het "probleem" zich helemaal niet voor. 3. Als het probleem zich voordoet, is het bij lichte/witte achtergronden (bijv. de internet browser) het ergst. Ik heb het idee dat het dus iets met de helderheid van het scherm etc. te maken heeft. Ik heb me helderheid altijd helemaal op ze laagst staan. Ik heb dus het vermoeden dat de speedmod kernel er iets mee te maken kan hebben sinds hardcore met de "brightness" aan de gang is geweest. Dit is vooral het feit vanaf de speedmod K12M. Heeft iemand anders hier ook last van? En zijn mijn vermoedens enigszins logisch of kan dat er helemaal niks mee te maken hebben? Bvd

gsmkapottteke

gsmkapottteke

• Lid sinds 25 november 2018
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 25 november 2018
  • 14:04

ilk heb dit ook op mijn wiko lenny 3 kan er niks meer mee doen ook een wazig beeld heel raar !

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren