Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

martjee

martjee

• Lid sinds 18 augustus 2010
  • Berichten 46
  • Reputatie 0
  • 5 februari 2011
  • 14:40

Tis bijv goed te zien aan de internet logo's G 3G en H. Vooral de G zie je heel erg pixelig.

Daarnaast zie je het goed op applicaties als nu.nl, Ik denk bij nader inzien dat het vooral om grijstinten gaat.

Maar ik denk dat het een kwestie van wennen is, toen ik van windows naar macbook ging moest ik ook lang wennen aan de kleuren, en ook het font op de mac is stuk pixeliger vanwege anti aliasing.

Bewerkt (5 februari 2011 14:40)
galaxyjet

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 5 februari 2011
  • 14:55

't Hangt ook van je helderheid van je scherm af

Bewerkt (5 februari 2011 14:55)
AndroidDevil

AndroidDevil

• Lid sinds 09 januari 2011
  • Berichten 743
  • Reputatie 0
  • 5 februari 2011
  • 15:07

martjee;96421
Beste Forumleden,

Ik heb dus mijn galaxy S ontvangen.
Nou viel mij op dat je bij de grijs tinten de pixels goed ziet zitten en doe kleuren zijn vlijmscherp.

Hebben jullie dat ook? als je er wat dichter op zit dat je alle pixels ziet zitten

Vooral het telefoontjes symbool, het groene lijkt net een plaatje maar het telefoontje zie je de pixels zitten.

Moet ik gewoon wennen aan het amoled of is dit een defect?

ik heb er niet zo veel last van.
ik ben slechtziend waardoor ik dichter op het scherm zit dan een gebruiker die niet slechtziend is.
Dus ik denk dat het gewoon een kwestie van wennen is.

Bewerkt (5 februari 2011 15:07)
martjee

martjee

• Berichten 46
  • Reputatie 0
  • 5 februari 2011
  • 15:31

Helderheid speelt indd een rol, hoe donkerder het is hoe meer het opvalt lijkt het.

Mijn blackberry bold moet ik 15 cm van mijn gezicht houden omdat ik tekstjes anders niet kon lezen, deze telefoon kan gewoon op knie hoogte als je zit, tis vast een kwestie van wennen.

En nogmaals, eigenlijk alleen grijs tinten, de nu app zie ik het duidelijker dan telegraaf, zwart tekst op wit achtergonrd.

Ga je naar nieuw bericht, dan zie je ook die 3 buttons boven in het grijs duidelijker de pixels.

Terwijl als je berichten opent dan s de tekst nieuw bericht op het blauw heel scherp.

Bewerkt (5 februari 2011 15:31)
Peter86

Peter86

• Lid sinds 06 november 2010
  • Berichten 4291
  • Reputatie 0
  • 5 februari 2011
  • 15:37

ik heb net ook ff zitten kijken naar dat ding maar je moet wel moeite doen om pixxels te zien…
maar kan het niet gewoon aan de iconene liggen die hebben gebruikt??
want bij die van 3g/h kun je idd goed zien.. maar als ik naar me apps kijk kan ik bijna geen pixel vinden..

Bewerkt (5 februari 2011 15:37)
martjee

martjee

• Berichten 46
  • Reputatie 0
  • 5 februari 2011
  • 15:40

App icoontjes zijn strak indd. maar ook omdat het kleurne zijn, het sms vakje waar tekst in komt zie je bijv ook weer meer omdat tekst grijs is. Kan ik dit trouwens veranderen? dat ik gewoon zwarte tekst heb op wit veldD?

Bewerkt (5 februari 2011 15:40)
Peter86

Peter86

• Lid sinds 06 november 2010
  • Berichten 4291
  • Reputatie 0
  • 5 februari 2011
  • 15:45

ja nu dat je het zegt van die sms… zie ik ut ook .. maar volgens mij ligt dat niet aan het scherm… maar aan hoe samsung die plaatjes heeft gemaakt … met een te laage resolutie…en hoe je die kleuren moet veranderen geen idee

Bewerkt (5 februari 2011 15:45)
martjee

martjee

• Berichten 46
  • Reputatie 0
  • 5 februari 2011
  • 15:57

Heb net foto bekeken en dat is zo mooi scherp, ik denk echt dat het aan het grijs licht of contrast verschil ofzo, maar goed alles went natuurlijk, gaat er meer om of het geen defect is ofzo, vandaar dat ik bevestigingen vraag snapje? los van het feit dat de kleuren gewoon heel mooi zijn en foto's etc scherp.

Bewerkt (5 februari 2011 15:57)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren