Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Makker

Makker

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 2186
  • Reputatie 250
  • 27 maart 2012
  • 17:25

redmaner;99371
…….

Zo niet moet je zelf iets proberen ik weet dat codeworkx laatst een gebrickte sgs zocht om hem weer tot leven te wekken dus het is mogelijk

Sent with tapatalk

Als het service centrum niets wil doen of je een nieuwe probeert aan te praten en je wilt dat niet, dan is er nog een mogelijkheid.
Het is mij gelukt om een totaal dode, dus gebrickedte, SGS van een kennis weer tot leven te wekken. Is wel priegel werk. Voordeel is wel dat je telefoon daarna nooit meer gebricked kan raken.
Adam Outler heeft een paar maanden terug op XDA geschreven hoe dat moet.
i9000 Development Platform, AKA UnBrickable Mod and Software Based Resurrection - xda-developers

Succes,

Makker

Bewerkt (24 april 2013 14:28)

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)

DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2803
  • Reputatie 60
  • 27 maart 2012
  • 17:54

Zo, makker,
Ik heb net deze tread op xda doorgelezen, en dat ziet er indrukwekkend uit ! Nu zijn er dus twee mogelijkheden om een dode sgs tot leven te wekken. Helaas is de eerste methode,dmv spt box , een erg duur geintje! Maar deze methode zou iedereen kunnen doen, mits je een beetje handig ben met solderen .aangezien jij dit dus gedaan heb, zou je misschien een how-to willen schrijven in het Nederlands om andere mensen te helpen die moeite hebben met engels ?

Grtz

Makker

Makker

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 2186
  • Reputatie 250
  • 27 maart 2012
  • 23:01

@DaveDH Wil ik wel, maar na enig overleg met een (belangrijk) lid van ons forum werd dat niet zo verstandig geacht. Ik heb daar alle begrip voor, omdat het zomaar gaan prutsen met soldeer aan je telefoon meer schade dan goed doet.
Neemt niet weg dat ik voor iemand die een volledig gebricked toestel heeft (die echt niets meer doet, zwart blijft wat voor knop je indrukt of jig of usb aansluit), voor die mensen sta ik open voor hulp. Het is een lastig klusje omdat je met vergrootglazen moet kijken naar die contactpuntjes waar je het draadje op vast moet solderen. De software om het toestel weer met een ROM (naar keuze) aan de praat te krijgen is een fluitje van een cent. Er is één moment tijdens het herstel dat je binnen twee seconde moet reageren met flashen, maar als je dat weet, is het geen probleem. Als je toestel daarna weer normaal werkt is het andere verschil dat je je aan/uit knop 5 seconde moet blijven indrukken. De rest is zoals vanouds, met dit verschil dat je toestel nooit meer gebricked kan raken.

Makker

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)

Katootje

Katootje

• Lid sinds 10 juli 2011
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 18 juli 2012
  • 20:58

Hoi Moesje,

Ik heb hetzelfde gehad. Door een stomme fout van me was mn S2 compleet dood. Heb mijn telefoon naar een winkel en Purmerend gebracht. Daar hebben ze mijn IMEI en de bootloader er weer opgekregen. Kan hem morgen weer halen. Blij dat ie het weer doet. Voor de kosten hoef je het niet te laten: 55 euro. Daar koop je geen nieuwe telefoon voor.

Groet,
Irma

Bewerkt (24 april 2013 15:15)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren