Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Google Pixel 3 XL

• Nokia 9 PureView

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Edwin

Edwin

• Lid sinds 28 juli 2009
  • Berichten 603
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2011
  • 10:40

Na gisteren lang gewacht te hebben tot mijn nieuwe SGS kwam, heb ik deze 's middags al weer retour moeten sturen. Bleek namelijk dat de contact puntjes bij de SIM lezer afgebroken waren. Maar voor dat je zoiets geregeld krijgt bij studentmobiel.nl.. Moest eerst een aantal keren met ze bellen, daarna op zoek naar een Samsung reparatiepunt, krijg ik alleen een telefoonnummer in Rijswijk, wat dus Solid Vision bleek te zijn. Kon het toestel wel opsturen, maar was het dan zeker 4 weken kwijt. Via een topic hier, bleek dat er in Rotterdam een Samsung Service center was, dus daar gauw naar toe. Daar werd bevestigd dat inderdaad de contactpuntjes afgebroken waren. Hoe dat kon bij een toestel in een gesealde verpakking kon men niet zeggen.
Dus gauw weer naar huis, om in ieder geval VOOR sluitingstijd van het postagentschap alles opgestuurd te krijgen naar Leidschendam.

En nu dus maar kijken wat ze gaan doen. Hoop dat er gewoon een nieuw toestel wordt opgestuurd, want nog geen 1 dag oud en dan al een reparatie..

Bewerkt (29 januari 2011 10:40)

SGS5 - stock

Nexus 7 - stock
Tab 3 7" - stock
Tab 3 7" Lite - stock

giteenkids

giteenkids

• Lid sinds 08 januari 2011
  • Berichten 165
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2011
  • 11:12

Wow, dat is echt balen zeg…. Vreemd dat de contactpunten afgebroken zijn en dat in een gesealde verpakking! Hoop maar dat je snel een nieuwe krijgt, kun je eindelijk genieten van je nieuwe super-mobieltje! Tot dan nog even volhouden met je “ouwetje”.

Bewerkt (29 januari 2011 11:12)
galaxyjet

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2011
  • 14:46

Triest verhaal Edwin! En je had je er zo op verheugd! Nou ja, het enige positieve dat ik hierin zie is dat je in elk geval nog geen ontwenningsverschijnselen kan hebben. Sterkte en ik hoop dat je snel een wel goed werkend toestel krijgt!

Bewerkt (29 januari 2011 14:46)
Edwin

Edwin

• Lid sinds 28 juli 2009
  • Berichten 603
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2011
  • 16:19

Hij is vandaag bij Studentmobiel binnen gekomen, en ze sturen het toestel nu door naar … een Samsung reparatiecentrum om te kijken of het een gebruikersfout is. Excuse me.. Ik gebruik al zo'n 15 jaar GSM toestellen en weet echt wel hoe een kaartje er in moet.

Bewerkt (1 februari 2011 16:19)

SGS5 - stock

Nexus 7 - stock
Tab 3 7" - stock
Tab 3 7" Lite - stock

Peter86

Peter86

• Lid sinds 06 november 2010
  • Berichten 4291
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2011
  • 17:22

en nu laten ze jou nog 2weken wachten?

Bewerkt (1 februari 2011 17:22)
martjee

martjee

• Lid sinds 18 augustus 2010
  • Berichten 46
  • Reputatie 0
  • 4 februari 2011
  • 13:09

Ik zou me even verdiepen in de wetgeving van kopen op afstand.

Je had in dit geval veel beter het toestel en contract kunnen annuleren en vervolgens een nieuwe bestellen. In jou geval spreek je over een DOA, dead on arrival en dan kunnen ze niet het toestel op hun gemakje opsturen en jou 4 weken laten wachten.

Bewerkt (4 februari 2011 13:09)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren