Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

archive

archive

• Reputatie 0
  • 12 januari 2011
  • 14:10

Ik werd er ook gek van 's nachts. Heb een deskcharger waar m'n telefoon dus in landscape in staat te laden met een geheel zwart scherm. Als dan m'n batterij vol is en het geluid staat op z'n hardst (wat meestal het geval is bij mij omdat ik het volume vrij laag vind vergeleken bij m'n eerdere foons...) gaat dan die toon midden in de nacht! Ik heb daarvoor het programmaatje Good Night Trial gedownload. Je kunt per dag invullen op welke tijd hij compleet stil moet zijn en weer geluid mag geven. Ook kun je instellen dat het geluid wel af gaat als je bepaalde mensen hebt geselecteerd (familie of sommige vrienden bijvoorbeeld.) Trialversie kun je ongeveer 2 weken gebruiken. In deze periode schakelt hij vanzelf, daarna moet je het handmatig per dag inschakelen. Een keer verwijderen en opnieuw installeren zorgt er voor dat dit dan niet hoeft (of je koopt de app. :p)

Bewerkt (12 januari 2011 14:10)
dressie

dressie

• Lid sinds 18 maart 2011
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 22 maart 2011
  • 20:29

Deze manier werkt bij mij niet. Is er eigenlijk wel een oplossing binnen de telefoon, of moet je richting een App gaan denken?

Bewerkt (22 maart 2011 20:29)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren