Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

pelle.jansen

pelle.jansen

• Lid sinds 13 februari 2011
  • Berichten 105
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2011
  • 21:22

Bartito;179351
Je kan de modem JVO ook downloaden bij perka's file stash

Kijk maar bij belangrijke topics bovenaan het galaxy s gedeelte.
Kan je niet linken via tapatalk
Oh weer tegelijk! Dat begint nu echt vervelend te worden

Hier is de link: Perka's File Stash, of de directe link naar het bestand: Download Modem_XXJVO-CWM3.zip from Sendspace.com - send big files the easy way

Bewerkt (16 juni 2011 21:22)
pelle.jansen

pelle.jansen

• Berichten 105
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2011
  • 21:27

Djembebi;179355
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/14908-files-op-zoek-naar-een-bestand-voor-je-sgs-perka-s-file-stash-v-2-a.html
Even zoeken naar 2.I9000 - modems
Daar was ik dus mee bezig toen jij de post plaatste!!! Voor de zooooveeeelste keer tegelijk! ze zouden een indicator moeten bouwen dat je kan zien dat iemand een nieuwe post heeft gemaakt tijdens het bewerken van het bericht. Maar het is allemaal gelukt en zit nu op JVO! en daar gaat het om.

EDIT: er zit duidelijk een een of andere vertraging ergens omdat de post net gewoon zomaar verscheen een stuk later dan de tijd die op de post staat!?!:eek::eek::eek:

Bewerkt (16 juni 2011 21:27)
Djembebi

Djembebi

• Lid sinds 14 oktober 2010
  • Berichten 2778
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2011
  • 21:29

pelle.jansen;179362
Daar was ik dus mee bezig toen jij de post plaatste!!! Voor de zooooveeeelste keer tegelijk! ze zouden een indicator moeten bouwen dat je kan zien dat iemand een nieuwe post heeft gemaakt tijdens het bewerken van het bericht. Maar het is allemaal gelukt en zit nu op JVO! en daar gaat het om.

*LOL* Dat overkomt mij dagelijks hoor, zeker als Bartito, Galaxyjet en/of Peter86 in de buurt zijnMaar beter 3x een goeie link dan geen oplossing

Bewerkt (16 juni 2011 21:29)
pelle.jansen

pelle.jansen

• Berichten 105
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2011
  • 21:37

Djembebi;179363
*LOL* Dat overkomt mij dagelijks hoor, zeker als Bartito, Galaxyjet en/of Peter86 in de buurt zijnMaar beter 3x een goeie link dan geen oplossing
Dat is inderdaad heel zeker LOL! Maar nu moeten we iets zeggen over modems anders komt er een moderator aan die gaat zeggen dat we te veel of topic zitten

Ik zal nu een paar dagen JVO proberen en post hier mijn bevindingen alhoewel die nogal relatief zijn om een een of andere reden… Gelukkig gaat flashen zo makkelijk!

Bewerkt (16 juni 2011 21:37)
pbecks1963

pbecks1963

• Lid sinds 03 januari 2011
  • Berichten 932
  • Reputatie 0
  • 17 juni 2011
  • 10:20

Hallo,

Ik heb wat modems (die te downloaden waren) getest. Ik kom van darky's RE 10.1 (met modem: JVO) achter glas (kantoor) zie ik binnen een paar seconden 4 satelieten (met gpstest). Fix zelf lukt niet (binnenshuis dan). Buiten gaat het prima.

Zelfde test gedaan met Jq1 en jve. Beide zagen helemaal niks. Toen weer JVO erop terug gezet. Zelfde test weer gedaan (allemaal op exact zelfde plaats, achter glas dus). Dit keer zag de gps vrij laat 2 satelietten, geen fix (binnenshuis). Daarna raam geopend en de SGS buiten het raam gehouden. fix binnen 5 seconden (nauwkeurigheid van 50 meter).

Volgens mij is er helemaal geen nauwkeurige test te doen met al die verschillende modems. Lijkt wel of het weer mee speelt? (wolkendek?)
Ik heb in mijn tuin wel eens getest met hetzelfde modem en zonder wolken had ik binnen 5 seconde een fix. Met wolken helemaal NIETS. (geen sateliet te zien dus)…..

Bewerkt (17 juni 2011 10:20)

SGS3/SGS5plus/Tab4
fervent gebruiker van: Tasker & Kustom

daanos14

daanos14

• Lid sinds 13 mei 2011
  • Berichten 61
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2011
  • 15:50

Hallo
Sinds kort heb ik de juwe 5.0 rom, ik ben hier heel tevreden over. Hij is erg snel en mooi weergegeven. Wat alleen niet zo goed is is de batterij. Hij gaat veel sneller leeg dan mijn vorige versie van juwe(4.3.1) ik denk dat dit aan de modem ligt. Deze is nu jvp en was jvo…

Mijn vraag welke modem is het beste? Ik weet dat het hierbij gaat om wat je ermee doet, maar der zal er vast wel een zijn de uitblinkt tussen de ander! Kunnen jullie mij vertellen welke ik het beste kan gebruiken

Bewerkt (21 juni 2011 15:50)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren