Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6598
  • Reputatie 250
  • 3 december 2015
  • 21:14

kun je niet links in het scherm de blauwe bestanden map openen en daar de sd kaart selecteren en bestanden daar naar toe slepen, op mijn oude htc desire s met sd kaart lukt het wel.

of je kunt onderaan zelf het pad naar de sd kaart instellen als airdroid het zelf niet vind.

imurdock

imurdock

• Lid sinds 23 januari 2015
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 3 december 2015
  • 21:39

heb me nu eens opnieuw ingelogd en is me gelukt. het gaat redelijk snel ook vind ik want zijn mkv bestanden van 1,67 GB. gaat dit nu van je verbruik af op je telenet meter?
nogmaals bedankt voor al de goede hulp
heb jij niet de indruk het gebruik van App veel energie verbruikt? 

Bewerkt (3 december 2015 21:50)
gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6598
  • Reputatie 250
  • 3 december 2015
  • 21:58

heb me nu eens opnieuw ingelogd en is me gelukt. het gaat redelijk snel ook vind ik want zijn mkv bestanden van 1,67 GB. gaat dit nu van je verbruik af op je telenet meter? nogmaals bedankt voor al de goede hulp heb jij niet de indruk het gebruik van App veel energie verbruikt?
je kunt airdroid ook gebruiken zonder wifi maar dat gaat wel van je internet bundel af, ik adviseer dan ook gebruik alleen wifi.

en ja de app verbruikt veel energie.

Bewerkt (3 december 2015 22:00) | Text aangepast
imurdock

imurdock

• Lid sinds 23 januari 2015
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 10 december 2015
  • 10:32

heb me nu eens opnieuw ingelogd en is me gelukt. het gaat redelijk snel ook vind ik want zijn mkv bestanden van 1,67 GB. gaat dit nu van je verbruik af op je telenet meter? nogmaals bedankt voor al de goede hulp heb jij niet de indruk het gebruik van App veel energie verbruikt?
je kunt airdroid ook gebruiken zonder wifi maar dat gaat wel van je internet bundel af, ik adviseer dan ook gebruik alleen wifi. en ja de app verbruikt veel energie.

werkt super goed, bedankt voor de goede hulp.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren