Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Gupper

Gupper

• Lid sinds 21 oktober 2010
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 14 december 2010
  • 16:17

Arjandudink;69114
Tnt is aan het staken geweest he. Dus hij zal wel wat vertraging hebben. Nu gaan ze vanaf vanacht weer staken 1 dag. Dus waarschijnlijk heb je hem Donderdag. Dan komt mijn Screenprotector ook denk ik. Gister besteld.

Het klopt dat TNT staakt alleen ik zou mijn bestelling via een koerier ontvangen en die staken niet/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" /> ook de pakket dienst van TNT staakt niet (volgens horen zeggen) (het zou hier dan gaan om van de leverancier naar T-Mobile of van T-Mobile naar de koerier. Dit laatste verwacht ik niet …. aangezien T-Mobile dan de status moet hebben dat het toestel bij hun aanwezig is (of is geweest)

Bewerkt (14 december 2010 16:17)
Arjandudink

Arjandudink

• Lid sinds 11 november 2010
  • Berichten 970
  • Reputatie 0
  • 14 december 2010
  • 16:18

Ohja Domme fout van mij. Sorry

Bewerkt (14 december 2010 16:18)
my00

my00

• Lid sinds 31 augustus 2010
  • Berichten 108
  • Reputatie 0
  • 14 december 2010
  • 19:16

Gupper;69119
Het klopt dat TNT staakt alleen ik zou mijn bestelling via een koerier ontvangen en die staken niet/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" /> ook de pakket dienst van TNT staakt niet (volgens horen zeggen) (het zou hier dan gaan om van de leverancier naar T-Mobile of van T-Mobile naar de koerier. Dit laatste verwacht ik niet …. aangezien T-Mobile dan de status moet hebben dat het toestel bij hun aanwezig is (of is geweest)

Had het zelfde toen we de telefoon van mijn vrouw bestelde, verlenging van het abbo. Duurde 3 weken voordat de koerier tijd had!!
Mijn telefoon had ik 24 uur na de bestelling via ritel binnen.

Bewerkt (14 december 2010 19:16)
Gupper

Gupper

• Lid sinds 21 oktober 2010
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 22 december 2010
  • 15:37

En ja weer een week voorbij zonder toestel …. **** het lijkt wel of ze niks goed kunnen bij onze grote vrienden van t-mobile.

Ik ben al van af het begin (oud Ben klant wat is overgenomen door T-Mobile om in nederland binnen te komen) en tot op heden was ik best tevreden… wel af en toe een missertje bij t-mobile Maar he lijkt nu wel of ze misser op misser stapelen. En mijn klant tevredenheid neemt dan ook snel af.

Bewerkt (22 december 2010 15:37)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren