Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 3 december 2010
  • 11:23

Lage temperaturen zorgen voor een (tijdelijke) afname van de capaciteit van je accu. Onder de 25 graden is dat ongeveer lineair, bij -20*C is de capaciteit teruggelopen tot zo'n 50%. Warm je de accu weer op (bij gebruik warmt'ie zichzelf wel op), dan neemt die capaciteit weer toe.

Hoge temperaturen (> 40 graden) zijn slecht voor de levensduur van de batterij. Leg je een volledig opgeladen Li-Ion batterij weg bij 40*C, dan neemt de capaciteit van de accu af met 35% per jaar. Bij 0*C is dat slechts 6%. Half opgeladen is dat overigens een stuk minder heftig: bij 0*C 2% per jaar, bij 25*C 4% per jaar en bij 40*C is dat 15%.

Bewerkt (3 december 2010 11:23)
Roewl

Roewl

• Lid sinds 24 augustus 2010
  • Berichten 433
  • Reputatie 0
  • 3 december 2010
  • 18:22

esther1801;64718
eeehhhhhh MDMA???????????????????

Haha.. MDMA is het grootste bestandsdeel van Ecstasy.
MDA als pure stof is vergelijkbaar maar je hebt vaak een extreme burst!

Maaarrrr mijn galaxy heeft geen mutsje! Ik heb hem verteld dat als hij het te koud krjigt en me in de steek laat dat hij dan maar een mietje is! En daarbij komt de temp van mijn been ook niet zo vaak onder 0 graden Celsius, op die keer na dat ik met Bear Grills mee was!/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />

Bewerkt (3 december 2010 18:22)
jbakers

jbakers

• Lid sinds 13 oktober 2010
  • Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 3 december 2010
  • 20:51

Bear Grills is over-rated!

Bewerkt (3 december 2010 20:51)
Raffie

Raffie

• Lid sinds 01 november 2010
  • Berichten 816
  • Reputatie 0
  • 3 december 2010
  • 21:21

De HTC heeft hier blijkbaar niet zoveel problemen mee… deze kan minder goed omgaan met hitte en werkt dus waarschijnlijk beter met de temperaturen die we nu in Nederland hebben :p

Bron: AW Column

AW Column
Op het www was (gelukkig erg veel te vinden over de HTC Desire met kokende motor en dat stelde me gerust. Had ik in ieder geval zelf niet al te veel illegaals gedaan! Er is zelfs al een soort speelfilm te vinden op YouTube over dit Desire-debacle.

Een lang en saai filmpje met een opvallende conclusie: Het is een veel voorkomend hardwareprobleem bij het populairste toestel van HTC. Leg het toestel in ice packs dan werkt het prima! Cool hoor!

Bewerkt (3 december 2010 21:21)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren