Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Asakaria

Asakaria

• Lid sinds 15 augustus 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 15 augustus 2014
  • 16:58

Ik heb pas een Samsung Galaxy S Plus van een vriendin gekregen. Ze gebruikte hem vaak maar alles werkte toen naar behoren. Toen ik de telefoon aan deed moest ik hem al resetten via +Volume & Power Button. Toen kon ik netjes al me gegevens en noem maar op in m'n telefoon doen. Ik probeerde een aantal eerdere apps wat op de telefoon al gedownload stond te verwijderen maar dan zonder succes, ik ben toen op YouTube geweest en zag dat ik hem eerst moest rooten voordat ik alle rechten had, gelukkig is dit wel gelukt. Dan komen nu de vragen.

• Heeft de Samsung Galaxy S Plus een LED lampje , want ik heb echt alles geprobeerd maar hij werkt gewoon niet.

• En wanneer ik een foto wil maken , via snapchat , Retrica of m'n normale camera, zie ik dat de front & back Camera heel lang zwart blijft. Ik kan wel een foto maken , maar ik zie niet dat ik hem maak , want me beeld blijft zwart, ook wanneer ik me camera cache leeg , doet hij het wel maar wanneer ik een foto maakt , staat hij dan ondersteboven , waardoor ik geen goeie foto's kan maken. Hetzelfde gebeurt met het filmen van iets dan filmt hij wel maar wanneer ik het wil terug zien , blijft het beeld zwart of krijg ik een soort van storing in me beeld. Waardoor ik me camera of Snapchat moet uitschakelen.

• En het bekijken van YouTube filmpjes werkt ook niet , ik hoor wel geluid maar het beeld blijft verder zwart.

Moet ik misschien me firmware van me camera update?
Enig idee of er een oplossing is voor deze fouten?

Nogmaals bedankt voor het lezen!

Bewerkt (15 augustus 2014 19:52)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 5986
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 15 augustus 2014
  • 19:31

de S plus heeft geen LED-lampje, dus stop maar met zoeken

ik weet niet wat je allemaal gedaan hebt nadat je toestel is geroot, dus het is moeilijk bedenken waarom je camera zo raar doet. Heb je systeem apps verwijderd?

Asakaria

Asakaria

• Lid sinds 15 augustus 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 15 augustus 2014
  • 19:42

nanders
de S plus heeft geen LED-lampje, dus stop maar met zoeken

ik weet niet wat je allemaal gedaan hebt nadat je toestel is geroot, dus het is moeilijk bedenken waarom je camera zo raar doet. Heb je systeem apps verwijderd?

Alvast bedankt voor het beantwoorden van het LED-Lampje, mooi dan kan ik stoppen met zoeken!

Ik heb zover ik weet , geen enkele systeem app verwijderd. Toen ik hem heb Geroot , had ik gebruik gemaakt van dit filmpje https://www.youtube.com/watch?v=kB_6fRf8q_w

En verder zou ik niet weten , waarom me camera zo raar doet. En Trouwens voordat ik hem geroot had , deed m'n camera al zo raar

Bewerkt (15 augustus 2014 19:45)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren