Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

curtricias

curtricias

• Lid sinds 09 mei 2012
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2014
  • 11:10

Een tijdje geleden mijn galaxy s plus van onder het stof gehaald.
Mijn bedoeling was om er een andere custom rom op te zetten.

Ik heb windows 8.1 en die herkend mijn gelaxy s plus niet. Dus is het werken met odin ook onmogelijk.
Dankzij ubuntu had ik wel gewoon toegang tot mijn gsm. Ik had op XDA een geschikte custom rom gevonden voor de galaxy s plus.
Ik plaats de nodige bestanden op de SD en begin aan de installatie. Ik moest TWRP installeren (touch versie) en opnieuw rebooten.
Maar hier is het al fout gelopen. Na de reboot kom ik wel in het menutje van TWRP maar het touch screen reageert niet meer!
Ook na een gewone reboot werkt het touch screen niet meer! Ik heb dus geen toegang meer tot de gsm. Wat nog leuker is. De gsm
wordt zelfs totaal niet meer herkend door de pc! Niet in windows en niet in ubuntu. Unbricken is dus onmogelijk via odin bijv.
Ik kan de SD kaart er wel uithalen en eventueel er andere software opzetten maar ik kan deze niet installeren omdat het touch screen niet werkt.

Is er nog iets wat ik kan doen of is het einde verhaal?

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 5989
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 17 september 2014
  • 09:08

probeer eens een standaard samsung rom te installeren met Odin (telefoon in download modus). Als je PC je toestel niet vindt, probeer dan eens een andere usb kabel, usb poort of desnoods een andere computer met windows 7 (mijn S3 doet het goed op 8.1 en S plus zou eigenlijk ook geen problemen moeten geven). Bij je computer thuis kun je overwegen om alle drivers te deinstalleren zodat windows ze vanzelf gaat zoeken na het aankoppelen.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren