Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

JustineDecaluwe

JustineDecaluwe

• Lid sinds 14 november 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 14 november 2013
  • 19:57

Hallo, ik heb dus een samsung galaxy S plus. Deze werkt eigenlijk prima, de hele dag door geen probleem. Ook de statistiek van de batterij is in orde, maar wanneer ik s'avonds ga lopen met mijn gsm, valt deze na een goeie 2 km uit , deze krijg ik dan niet meer aan zonder hem in de oplader te steken.( nike running app ) al denk ik dat het niet daaraan ligt, want ik heb dit ook al eens gewoon gehad tijdens het wachten op de bus.

Foppe

Foppe

• Lid sinds 13 oktober 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 11 december 2013
  • 22:19

Hallo JustineDecaluwe, ik zag pas net je post. Mijn Galaxy S Plus had dat ook, vooral vorige winter. en nu begint het alweer. De batterij werd te koud en dan schakelt ie uit. Zodra de batterij voldoende was opgewarmd kon ik 'm weer opstarten. Ik ging de telefoon op mijn huid dragen, bv met sleeën en dan kon ik snel een foto maken, telefoon meteen weer wegstoppen.

Bewerkt (11 december 2013 22:20) | typo
Azagthoth

Azagthoth

• Lid sinds 04 februari 2014
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 4 februari 2014
  • 13:33

De SG S+ van mijn vrouw viel ook uit maar deze lag gewoon op het nachtkastje. Ik heb er een nieuwe firmware opgezet en hoop dat daarmee het probleem verholpen is.

Het kan ook zijn dat er wat speling tussen de batterij en de contactpunten is gekomen. Een papiertje tussen de batterij en de cover kan daartegen helpen.

Greetings,

Dark Lord Azagthoth

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren