Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Messers

Messers

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 6 maart 2013
  • 11:26

Ik heb gisteren nadat KIES op 22% bleef steken de Galaxy S Plus van mijn vrouw geupdate via Odin.
Ik heb de nieuwste stock rom gebruikt en tot mijn verbazig stond alles er nog op.(smsen,whatsapp,emails e.d)

ik wil nu graag de Galaxy S Plus van mijn schoonvader updaten naar de nieuwste stock rom met Odin.
Is het louter toeval dat de gegevens van mijn vrouw zijn blijven staan?
of kan ik veilig met Odin de gsm van mijn schoonvader updaten zonder dat de gegevens verloren gaan.

(ik wil niet rooten en geen Custom rom erop zetten)

Bewerkt (21 mei 2013 13:53)
Rob3rt

Rob3rt

• Lid sinds 21 december 2012
  • Berichten 72
  • Reputatie 0
  • 6 maart 2013
  • 20:47

[QUOTE=Messers;387709] Is het louter toeval dat de gegevens van mijn vrouw zijn blijven staan? of kan ik veilig met Odin de gsm van mijn schoonvader updaten zonder dat de gegevens verloren gaan. [/QUOTE] Nee, bij een upgrade blijft gewoon alles staan als het goed is. Toch zou ik altijd een backup maken. Beter mee verlegen, dan om verlegen. Het zal niet snel gebeuren, maar ook een upgrade kan verkeerd gaan.

Bewerkt (21 mei 2013 13:53)
melvintje

melvintje

• Lid sinds 17 september 2011
  • Berichten 2716
  • Reputatie 20
  • 6 maart 2013
  • 21:02

Messers;387709
Ik heb gisteren nadat KIES op 22% bleef steken de Galaxy S Plus van mijn vrouw geupdate via Odin.
Ik heb de nieuwste stock rom gebruikt en tot mijn verbazig stond alles er nog op.(smsen,whatsapp,emails e.d)

ik wil nu graag de Galaxy S Plus van mijn schoonvader updaten naar de nieuwste stock rom met Odin.
Is het louter toeval dat de gegevens van mijn vrouw zijn blijven staan?
of kan ik veilig met Odin de gsm van mijn schoonvader updaten zonder dat de gegevens verloren gaan.

(ik wil niet rooten en geen Custom rom erop zetten)

Vanaf welke versie ben je gegaan en naar welke ben je nu naartoe gegaan

Bewerkt (21 mei 2013 13:54)
Messers

Messers

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 8 maart 2013
  • 15:38

Ik ben van 2.3.5 naar 2.3.6 gegaan. (stock roms)

Ik wil gewoon graag Odin gebruiken omdat ik met Odin binnen 10 minuten klaar ben.
Met Samsung Kies ben ik eerst al een 15 minuten kwijt voordat het programma erop staat, telefoon heeft herkend, herkend dat telefoon een oudere software versie heeft en dan pas aan het updaten kan beginnen. Die dan misschien ook weer blijft hangen op 22%.

Bewerkt (21 mei 2013 13:55)
Azagthoth

Azagthoth

• Lid sinds 04 februari 2014
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 4 februari 2014
  • 11:45

Het enige wat ik kwijt was na de update was dat de snelkoppelingen verdwenen waren. Verder stond er nog alles op (games, contactpersonen, sms, mails,etc.).

Maar toch voor de zekerheid een backup gemaakt zowel met Kies als gewoon met de Win7 explorer.

Greetings,

Dark Lord Azagthoth

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren