Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Mrjraider

Mrjraider

• Lid sinds 23 april 2012
  • Berichten 1329
  • Reputatie 10
  • 28 februari 2013
  • 23:21

Hallo, Namens de gehele XDA Samsung Galaxy S Plus community vraag ik je als gebruiker even via onderstaande thread de petitie te tekenen. De petitie is nodig omdat wij graag de sources van Samsung willen hebben om de development te bevorderen. [url=http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2167223][PETITION] Samsung release 2.3.6 Sources!! - xda-developers[/url] Alvast bedankt

Bewerkt (21 mei 2013 13:50)
elbo

elbo

• Lid sinds 17 juli 2012
  • Berichten 59
  • Reputatie 0
  • 1 maart 2013
  • 12:33

Leuk zo'n petitie. Weet Samsung er van en heeft Samsung haar medewerking toegezegd als een indrukwekkend aantal mensen de petitie tekent? Om eerlijk te zijn denk ik dat een petitie om het altijd zomer te laten zijn in Nederland nog eerder resultaat oplevert...

FTWLTG

FTWLTG

• Lid sinds 29 september 2012
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 1 maart 2013
  • 13:24

Done, ik denk ook dat het weinig effect zal hebben maar we kunnen het allicht proberen...

Mrjraider

Mrjraider

• Berichten 1329
  • Reputatie 10
  • 1 maart 2013
  • 13:35

Of het zin heeft is inderdaad nog maar de vraag maar wie niet waagt wie niet wint en de samsung 2.3.6 firmware die steeds maar uitkomt met een andere baseband blijft steeds dezelfde bugs bevatten.

RedArrow

RedArrow

• Lid sinds 14 maart 2011
  • Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 1 maart 2013
  • 14:00

Done!

elbo

elbo

• Lid sinds 17 juli 2012
  • Berichten 59
  • Reputatie 0
  • 1 maart 2013
  • 16:28

Ik heb al zoveel bugs bij samsung gemeld en hun reactie varieert van: "dat ligt niet aan samsung" of "samsung is hiervan op de hoogte en we werken aan een oplossing" waar je dan vervolgens nooit meer wat van hoort of ze stappen plots over op reactie 1. Mijn persoonlijke ervaring is dat samsung en customer care niet samen gaan en als het specifiek voor de galaxy s plus is dan wordt het allemaal nog erger. Ook hun betrokkenheid bij de custom rom community is alleen op papier maar in de praktijk is daar nog nooit wat uitgekomen. Ik besteed mijn tijd liever aan iets anders, zoals reviews lezen van niet-samsung telefoons... (en hier een beetje op het forum lezen/ouwehoeren)

kdrkdr

kdrkdr

• Lid sinds 22 juli 2012
  • Berichten 48
  • Reputatie 30
  • 1 maart 2013
  • 17:06

[QUOTE=elbo;386376] Ik besteed mijn tijd liever aan iets anders, zoals reviews lezen van niet-samsung telefoons... [/QUOTE] Och, hier antwoorden kost ook tijd. Kwaad kan het niet om Samsung onze mening te laten weten lijkt me. Je kan ook voor een hele kleine kans gaan. Verder verdient de initiatiefnemer zeker onze support.

Samsung S+, CyanogenMod 11.0 (kitkat).
Asus MeMo ME301T OmniRom
OnePlus One

Mrjraider

Mrjraider

• Berichten 1329
  • Reputatie 10
  • 1 maart 2013
  • 17:09

[QUOTE=elbo;386376]Ik heb al zoveel bugs bij samsung gemeld en hun reactie varieert van: "dat ligt niet aan samsung" of "samsung is hiervan op de hoogte en we werken aan een oplossing" waar je dan vervolgens nooit meer wat van hoort of ze stappen plots over op reactie 1. Mijn persoonlijke ervaring is dat samsung en customer care niet samen gaan en als het specifiek voor de galaxy s plus is dan wordt het allemaal nog erger. Ook hun betrokkenheid bij de custom rom community is alleen op papier maar in de praktijk is daar nog nooit wat uitgekomen. Ik besteed mijn tijd liever aan iets anders, zoals reviews lezen van niet-samsung telefoons... (en hier een beetje op het forum lezen/ouwehoeren)[/QUOTE] Even een beetje offtopic maar waaraan is je telefoon overleden dan? :P

elbo

elbo

• Lid sinds 17 juli 2012
  • Berichten 59
  • Reputatie 0
  • 1 maart 2013
  • 17:26

De batterij vertoonde raar gedrag. Die was 100% opgeladen en viel spontaan uit. Na weer het aanzetten gaf ie 0% aan en kreeg je meteen een low battery warning. Als je dan even wachte liep het percentage weer op richting de 100%, maar zodra je iets meer deed viel ie meteen weer uit en stond het percentage op 0%. Na wat googlelen bleek dit een bekend samsung probleem te zijn en kon je dat ook fysiek aan je batterij zien: die begint dan op te zwellen, wat bij mijn batterij ook aan de hand was. Nu heb ik ondertussen wel weer een batterij op de kop getikt (uiteraard geen samsung, elke cent richting dat bedrijf is weggegooid geld) en doet ie het wel weer redelijk, op de gebruikelijke CM10 bugs na. Maar alles beter dan stock. Overigens doet mijn ondertussen 5 jaar oude nokia het nog wel gewoon prima, het probleem daarmee is dat er maar 1 gmail account te gelijk gelezen kan worden en zowel voor privé als voor mijn werk als voor de vereniging waarbinnen ik actief ben gebruiken gmail. Ik beschouw de levensduur van mijn nokia e66 als normaal en die van mijn sgs+ als onder de maat. Maar hiermee genoeg off topic en frustratie. Als anderen wel blij zijn met hun samsung is dat goed voor hun en misgun ik ook niemand.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren