Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

elbo

elbo

• Lid sinds 17 juli 2012
  • Berichten 59
  • Reputatie 0
  • 3 oktober 2012
  • 16:21

Het plots verdwijnen van apps van je homescherm heeft met iets anders te maken.

Apps die je naar je sd kaart hebt verplaatst en op je homescherm hebt gezet verdwijnen van je homescherm als je je telefoon opnieuw opstart. Dit komt omdat eerst het homescherm wordt opgebouwd en daarna pas de sd kaart gemound.
Ik had na de update plotseling een aantal apps die verplaatst waren naar de sd kaart terwijl ik dat zelf zeker weten niet gedaan heb waardoor er plotseling wat apps van mijn homescherm verdwenen waren. Na terug zetten van sd kaart naar intern geheugen was het probleem verdwenen, althans ik heb er geen last meer van.

Ik heb samsung nog aangesproken dat de volgorde van eerst homescherm opbouwen en daarna sd kaart mounten fout is. Volgens samsung is dit uiteraard niet zo en is het verdwijnen van apps veroorzaakt omdat ik mijn sd kaart zou verwijderd hebben. Typisch samsung, alles ontkennen.

Een andere merkwaardigheid heb ik met de appdrawer. Nieuwe apps worden op het laatste scherm van de appdrawer toegevoegd, terwijl op eerdere schermen van de appdrawer nog ruimte zat is. Maar daar zelf de volgorde van bepalen kan niet. Mijn appdrawer bestaat nu uit 8 pagina's die over het algemeen half leeg zijn. Ik zoek me rot naar minder gebruikte apps die niet op mijn homescherm staan.

Bewerkt (24 april 2013 15:38)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren