Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Lawep92

Lawep92

• Lid sinds 01 juli 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2012
  • 15:52

Hallo,

Ik heb sinds november een S plus en ben er zeer tevreden mee, maar sinds gisteren heb ik problemen met de Play Store.

Als ik nieuwe apps wil installeren of huidige wil bijwerken lukt dit niet. Anders ging het perfect.
Ik druk Ïnstalleren“ –> ”Accepteren en downloaden“ maar vervolgens kom ik niet verder dan het groen/witte balkje met downloaden erin en dit kan makkelijk een uur heen en weer blijven lopen. Ik krijg ze maar niet geinstalleerd of bijgewerkt. Heb al bij de oplossingen gekeken die Google Play zelf geeft, maar dit werkt niet.

Las ergens anders op dit forum dat (op een tablet) iemand bij ”applicaties beheren" alle updates van de play store had verwijderd. Had dit ook gedaan en kreeg dan weer de oude market. Dan lukt het bijwerken en installeren wel in 1 keer! Helaas werkt hij na 5 minuten weer automatisch bij naar de nieuwe play store en lukt het weer niet…

Wie weet er misschien een oplossing of herkent het probleem?

Alvast bedankt!
Gr. Lawep

Bewerkt (24 april 2013 15:08)
Mrjraider

Mrjraider

• Lid sinds 23 april 2012
  • Berichten 1329
  • Reputatie 10
  • 1 juli 2012
  • 18:52

Op XDA forum ben ik dit probleem ook tegen gekomen. Daar word gezegd dat het soms wil helpen als je de instellingen verwijderd; Instellingen > applicaties > applicaties beheren > Alles > scrollen naar: google play store > gegevens wissen. Of dit helpt weet ik niet.

Lawep92

Lawep92

• Lid sinds 01 juli 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2012
  • 20:14

Heb het net geprobeerd, maar komt volgens mij op hetzelfde neer als het verwijderen van de updates. In ieder geval is het downloadbalkje alweer 10 min heen en weer aan het gaan… Helaas..

In ieder geval bedankt voor het meedenken!

Mrjraider

Mrjraider

• Lid sinds 23 april 2012
  • Berichten 1329
  • Reputatie 10
  • 1 juli 2012
  • 20:17

Hmm jammer, ik had ook problemen, eerst error codes 403 dan een aantal keer pakketbestand ongeldig. Echt heel irritant. Er is een vraag/klacht door een van de gebruikers van XDA naar google gestuurd voor opheldering.

joot85

joot85

• Lid sinds 02 juli 2012
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2012
  • 15:27

Hallo
Heb precies hetzelfde probleem sinds gister.
Hij download ze wel op de achtergrond maar installeert ze niet en in de store blijft hij op downloaden staan.
Heb ook al van alles geprobeerd.
Iemand al een oplossing?
En als je de google play helemaal verwijderd, kan je het dan weer ergens downloaden?
Alvast bedankt

joot85

joot85

• Lid sinds 02 juli 2012
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2012
  • 19:12

enigste wat werkt is de update verwijderen zodat het market wordt.
En dan gelijk alles downloaden.
Want als je de 2e x.op market drukt wordt het google play en doet hij niks meer

Richyk

Richyk

• Lid sinds 02 juli 2012
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2012
  • 19:26

Goedendag

Ik heb het zelfde probleem met mijn Samsung Galaxy S Plus. Op de achtergrond zie inderdaad dat de app wordt gedownload maar er wordt niets geinstalleerd. De oplossingen die hierboven beschreven staan heb ik ook toegepast, helaas zonder resultaat.

djtrancid

djtrancid

• Lid sinds 03 juli 2012
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 3 juli 2012
  • 09:02

Lawep92;316945
Hallo,

Ik heb sinds november een S plus en ben er zeer tevreden mee, maar sinds gisteren heb ik problemen met de Play Store.

Als ik nieuwe apps wil installeren of huidige wil bijwerken lukt dit niet. Anders ging het perfect.
Ik druk Ïnstalleren“ –> ”Accepteren en downloaden“ maar vervolgens kom ik niet verder dan het groen/witte balkje met downloaden erin en dit kan makkelijk een uur heen en weer blijven lopen. Ik krijg ze maar niet geinstalleerd of bijgewerkt. Heb al bij de oplossingen gekeken die Google Play zelf geeft, maar dit werkt niet.

Las ergens anders op dit forum dat (op een tablet) iemand bij ”applicaties beheren" alle updates van de play store had verwijderd. Had dit ook gedaan en kreeg dan weer de oude market. Dan lukt het bijwerken en installeren wel in 1 keer! Helaas werkt hij na 5 minuten weer automatisch bij naar de nieuwe play store en lukt het weer niet…

Wie weet er misschien een oplossing of herkent het probleem?

Alvast bedankt!
Gr. Lawep

Ik heb hier ook last van sind gisteren.
Heeft iemand een oplossing?

AndroidDevil

AndroidDevil

• Lid sinds 09 januari 2011
  • Berichten 743
  • Reputatie 0
  • 3 juli 2012
  • 10:22

Dit verschijnsel had ik ook toen ik de Google+ App wilde updaten. Toen kreeg ik ook steeds een fout 403 en pakketbestand ongeldig. Toen heeft Google een andere update van de Google+ app uitgebracht en nu is bij mij dit probleem opgelost.

Wendel

Wendel

• Lid sinds 15 juni 2012
  • Berichten 31
  • Reputatie 0
  • 3 juli 2012
  • 14:35

AndroidDevil;317523
Dit verschijnsel had ik ook toen ik de Google+ App wilde updaten. Toen kreeg ik ook steeds een fout 403 en pakketbestand ongeldig. Toen heeft Google een andere update van de Google+ app uitgebracht en nu is bij mij dit probleem opgelost.

Ik heb dit probleem ook sinds eergister, met alle apps, zowel bij het downloaden van nieuwe en het bijwerken van apps die al op m'n phone zitten.
Heeft iemand een oplossing?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren