Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Sarita

Sarita

• Lid sinds 20 juni 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 20 juni 2012
  • 15:13

Hallo,

Ik kan maar geen MMS ontvangen of verzenden. Volgens mijn provider ( mobistar) ligt het niet bij hen. Ik heb al geprobeerd om de MMS instellingen aan te passen maar die worden niet onthouden door mijn telefoon.

Graag zou ik ook een aparte SMS ringtone willen instellen. Op mijn vorige gsm kon ik voor een bepaalde persoon een specifieke smstoon selecteren. Nu kan ik dat enkel voor de beltoon.
Ik heb reeds een sd kaartje in gebruik. Hoe kan ik mijn persoonlijke ringtones instellen als smstoon? Ik kan enkel kiezen uit de standaard toontjes van de telefoon zelf.

Alvast bedankt voor de hulp!

Groetjes

Bewerkt (24 april 2013 15:04)
AndroidDevil

AndroidDevil

• Lid sinds 09 januari 2011
  • Berichten 743
  • Reputatie 0
  • 20 juni 2012
  • 16:32

Sarita;313152
Hallo,

Ik kan maar geen MMS ontvangen of verzenden. Volgens mijn provider ( mobistar) ligt het niet bij hen. Ik heb al geprobeerd om de MMS instellingen aan te passen maar die worden niet onthouden door mijn telefoon.

Graag zou ik ook een aparte SMS ringtone willen instellen. Op mijn vorige gsm kon ik voor een bepaalde persoon een specifieke smstoon selecteren. Nu kan ik dat enkel voor de beltoon.
Ik heb reeds een sd kaartje in gebruik. Hoe kan ik mijn persoonlijke ringtones instellen als smstoon? Ik kan enkel kiezen uit de standaard toontjes van de telefoon zelf.

Alvast bedankt voor de hulp!

Groetjes

Zet via instellingen/Draadloos en Netwerk je Usb instellingen op massa opslag.
Sluit daarna je Telefoon op je PC aan en open je telefoon in Windows verkenner. Open de map Media daar in staat als het goed is een map genaamd audio daarin maak je de mappen Notifications, Alarms, en Ringtones je SMS beltonen zet je in Notifications, je normale ringtones zet je in ringtones en de toontje die je als alarm wil gebruiken zet je in Alarms. Daarna koppel je de telefoon los van de PC en ga je op je telefoon naar Instellingen/geluid/beltoon voor melding en als het goed is zie je dan de zo juist geïmporteerde beltonen in je lijst sms beltonen staan. Het zelfde geld voor je normale beltonen.

je kan de map ook op je de media ook verplaatsen naar je SD kaart verplaatsen zodat je ruimte op je Telefoon bespaard. En als je dan een nieuwe Android telefoon neemt kan je als je de SD kaart in je nieuwe telefoon stopt meteen als je Beltonen gebruiken.

Bewerkt (24 april 2013 15:04)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren