Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Huawei P30 Pro

• Google Pixel 3 XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

ErikM

ErikM

• Lid sinds 18 februari 2011
  • Berichten 116
  • Reputatie 0
  • 2 maart 2012
  • 09:27

Sinds gisteren ( 1 maart) heb ik een Galaxy S plus.
Omdat het mijn eerste ECHTE smartfoon is, heb ik een paar (beginners) vragen;

1) als ik mijn contactpersonen via KIES syschroniseer uit outlook, dan staat ALLES in de foon. Dus niet alleen de contactpersonen maar ook email adressen van mensen die ik ooit heb gemaild…. Ik wil ALLEEN mijn echte contactpersonen, zeg maar mijn digitale telefoon/adressenboek uit Outlook, er in.
Hoe moet ik KIES ? daarvoor instellen ?

2) Op mijn vorige foon (BB9700 Bold) had ik hele leuke ringtones (MP3) hoe krijg ik die in mijn S Plus ?

Dit zijn de 1ste 2 vragen, ongetwijfeld zal ik de komende tijd nog wel meer vragen hebben, maar voorlopig ga ik zelf ook “spelen” met de foon en als ik er echt niet uit kom, stle ik mijn vragen wel weer op het forum.

Alvast bedankt voor eventuele reacties.

Erik.M.

Bewerkt (24 april 2013 14:20)
Maurice1970

Maurice1970

• Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 948
  • Reputatie 10
  • 2 maart 2012
  • 11:57

ErikM;274691
Sinds gisteren ( 1 maart) heb ik een Galaxy S plus.
Omdat het mijn eerste ECHTE smartfoon is, heb ik een paar (beginners) vragen;

1) als ik mijn contactpersonen via KIES syschroniseer uit outlook, dan staat ALLES in de foon. Dus niet alleen de contactpersonen maar ook email adressen van mensen die ik ooit heb gemaild…. Ik wil ALLEEN mijn echte contactpersonen, zeg maar mijn digitale telefoon/adressenboek uit Outlook, er in.
Hoe moet ik KIES ? daarvoor instellen ?

2) Op mijn vorige foon (BB9700 Bold) had ik hele leuke ringtones (MP3) hoe krijg ik die in mijn S Plus ?

Dit zijn de 1ste 2 vragen, ongetwijfeld zal ik de komende tijd nog wel meer vragen hebben, maar voorlopig ga ik zelf ook “spelen” met de foon en als ik er echt niet uit kom, stle ik mijn vragen wel weer op het forum.

Alvast bedankt voor eventuele reacties.

Erik.M.

Op vraag 1 kan ik je niet zo snel antwoord geven. Vwb vraag 2:

Maak een mapje op je telefoon aan:

media/audio/alarms
…/notifications
…/ringtones

zet daar je alarms/notifications/ringtones neer en je telefoon zal ze automatisch herkennen.

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

ErikM

ErikM

• Berichten 116
  • Reputatie 0
  • 3 maart 2012
  • 08:06

@Maurice, bedankt! vraag 2 is hiermee opgelost. het werkt.

Vraag 1 kost wat meer hoofdbrekens. Heb het advies gekregen omn EERST in outlook mijn contacten te verdelen in mapjes ( familie, werk, vrienden enzovoort) maar dat krijg ik zelfs niet voor mekaar…..

esther1801

esther1801

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3764
  • Reputatie 40
  • 3 maart 2012
  • 10:51

wil je echt alleen via kies werken?? Anders zou ik zeggen exporteer je gegevens naar je google contacten
(was op zoek naar de tut maar die is tijdelijk onbereikbaar! Zal dus nog volgen)

AW Forum Queen voor het leven

ErikM

ErikM

• Berichten 116
  • Reputatie 0
  • 4 maart 2012
  • 23:14

esther1801;274872
wil je echt alleen via kies werken?? Anders zou ik zeggen exporteer je gegevens naar je google contacten
(was op zoek naar de tut maar die is tijdelijk onbereikbaar! Zal dus nog volgen)

Nee, het hoeft niet perse via KIES. Als er het via een andere manier kan is het ook goed. Ik ben overigens inmiddels zover dat ik in outlook mijn contacten netjes in verschillende mapjes kan plaatsen…. dus dat is ook opgelost.

Nu alleen nog der contacten op de een of andere manier in de telefoon krijgen……

Bewerkt (24 april 2013 14:21)
ErikM

ErikM

• Berichten 116
  • Reputatie 0
  • 4 maart 2012
  • 23:20

esther1801;274872

Nee, het hoeft niet perse via KIES. Als er het via een andere manier kan is het ook goed. Ik ben overigens inmiddels zover dat ik in outlook mijn contacten netjes in verschillende mapjes kan plaatsen…. dus dat is ook opgelost.

Nu alleen nog der contacten op de een of andere manier in de telefoon krijgen……

ErikM

ErikM

• Berichten 116
  • Reputatie 0
  • 8 maart 2012
  • 11:35

Even een update, inmiddels ben ik zo ver dat ik met KIES mijn contacten, netjes verdeeld in mapjes, van de PC naar de foon heb gekregen. Maar nu heb ik een volgend probleem.
Als ik in outlook een contact aanpas ( bijvoorbeeld een (pas) foto van het contact erbij zet, hoe krijg ik dan dit bijgewerkte contact, zonder alle andere contacten te exporteren, naar de foon.

Als ik eerlijk ben, KIES is ( althans voor mij…) niet echt gebruiksvriendelijk. Dus als iemand een alternatief heeft ( bijvoorbeeld via mijn google contacten waar Esther1801 het over had ) dan is dat ook welkom. Alleen moet iemand het me dan wel even uitleggen hoe het kan……

Alvast bedankt, Erik

esther1801

esther1801

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3764
  • Reputatie 40
  • 8 maart 2012
  • 13:59

Erik ik zit nu in de trein….zodra ik thuis ben zal ik de beschrijving plaatsen. Wat je ook even kan doen, is in wiki zoeken naar im/exporteren van contacten…volgens mij staat daar een tut voor.

AW Forum Queen voor het leven

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren