Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

galaxysboy

galaxysboy

• Lid sinds 23 november 2010
  • Berichten 69
  • Reputatie 0
  • 23 februari 2012
  • 21:17

Sinds gisteren bezit ik een S plus. Hiervoor had ik S en was zeeeer tevreden over. Alleen het toestel werd trager omdat ik weinig ram geheugen had. Vandaar dat ik ben overgestapt naar S plus. Maar ik zit met maar vragen.

-het toestel bevat 8gb geheugen. Maar in het menu sd en telefoonopslag zie ik dat ik een usb opslag van 4.79GB heb. Dat scheelt ongeveer 50%. Waar is m'n resterende geheugen gebleven?

-Ik ben teleurgesteld over de ram en rom. Ik dacht dat S plus meer ram had. Krijg je ook met deze toestel dat je vanaf 280 MB ram status je toestel begint te laggen zoals in S?

-Is de enige verschil tussen de S en S plus alleen de proccessor? ( 1GB vs 1.4 GB)

-Hoe kan ik zien of m'n toestel echt op 1.4 GB draait? en kan ik mn toestel ook rooten en een ander rom erop zetten met een overgeclockt kernel? ik bezit een t-mobile galaxy S.

Bewerkt (24 april 2013 14:18)
Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 23 februari 2012
  • 21:41

Van 8 Gb blijft in eerste instantie maar 7.49 Gib over,daarvan wordt weer een deel gebruikt voor het besturingssysteem(de ROM van 2Gib) en de tijdelijke opslag daarvoor,bij jou dus ongeveer 2.8 Gib.De hoeveelheid ram in dat toestel is 512 Mib, maar wat je afleest is naar alle waarschijnlijkheid de vrije ram, en als je dan nog 280 vrij hebt leidt dat niet tot lag.Hoe je kunt zien of ‘ie op 1.4 gigaherz draait weet ik niet, maar dat doet ’ie ook niet constant, alleen als het toestel zwaar wordt belast.

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

galaxysboy

galaxysboy

• Lid sinds 23 november 2010
  • Berichten 69
  • Reputatie 0
  • 23 februari 2012
  • 21:51

bedankt voor je reactie peterhaha ik vind het standaard thema zoo saai. Ben inmiddels aan het zoeken naar een custom rom. S forum is drukker dan de S plus forum

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren