Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

faytouma

faytouma

• Lid sinds 28 januari 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2012
  • 19:44

Hallo,

Ik heb onlangs (24-01) een samsung galaxy s plus icm een abonnement bij t-mobile.
De telefoon pakte geen simkaarten, dus ik nam hem mee naar een t-mobile shop.
En die zeiden tegen mij dat de connectoren die op de plaats van de sim zitten, afgebroken zijn.

Nu vroeg ik mij af of ik alsnog een nieuwe kan krijgen aangezien er op de bon het volgende staat:

Ruilen binnen 8 dagen met bon bij defect.

Kijken ze hierbij naar schade door eigen gebruik? Of kan dit een fabrieksfout zijn? Want ik heb 'm zelf niet gebruikt noch mijn simkaart erin gedaan.

Jullie advies aub?

Bewerkt (24 april 2013 14:09)
broodplank1337

broodplank1337

• Lid sinds 07 januari 2012
  • Berichten 303
  • Reputatie 10
  • 29 januari 2012
  • 02:52

Ik durf je bijna 100% zeker te zeggen dat het een fabrieksfout is. Je kunt zo'n connector moeilijk slopen eigenlijk, tenzij je er met en schroevendraaier in gaat zitten steken. Dus ik denk niet dat ze kijken naar schade door eigen gebruik in dat geval.

DeBewoner

DeBewoner

• Lid sinds 29 december 2010
  • Berichten 1097
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2012
  • 03:03

Dit verhaal komt me bekend voor, ik heb dit gehad met mijn Galaxy S.
Hij pakte geen SIM kaart meer kreeg steeds de melding plaats SIM, en als ik eens geluk had dat hij gevonden werd dan had ik geen bereik en kon ik niks met mijn mobiel.

In de winkel waren ze toen ook bezig connectoren kapot etc en uiteindelijk heb ik hem zelf opgestuurd naar DynaFix omdat dit sneller ging dan via de winkel zei de winkel zelf…
Ze hebben toen het hele printplaat van het gedeelte waar de SIM moet geplaatst worden vervangen en er was niks aan de hand meer en alles werkte.

Ik zou zeker ermee terug gaan al zeker als je garantie hebt!! Enne dit is niet iets wat jij zelf kunt verkeerd hebben gedaan, dit is puur een fout vanuit de fabriek.

Ik zal er zeker mee terug gaan en het laten maken

Ik wens je succes ermee!! en hopelijk horen wij de afloop..

DeBewoner

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren