Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

willymel

willymel

• Lid sinds 05 december 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 5 december 2011
  • 12:06

De laatste weken krijg ik op steeds wisselende momenten steeds vaker irritante luide pieptonen te horen met een hele korte interval. Deze tonen houden op als ik ga bellen of gebeld wordt. Ook na opnieuw opstarten komen ze na enige tijd gewoon terug. Volgens Samsung helpdesk moet ik teruggaan naar fabrieksinstellingen maar hier heb ik nog ff geen zin in, omdat ik dan alle apps opnieuw moet installeren. Heeft iemand een tip om van die irritante tonen af te komen?:cry:

Bewerkt (24 april 2013 13:49)
Maurice1970

Maurice1970

• Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 948
  • Reputatie 10
  • 5 december 2011
  • 12:33

willymel;244695
De laatste weken krijg ik op steeds wisselende momenten steeds vaker irritante luide pieptonen te horen met een hele korte interval. Deze tonen houden op als ik ga bellen of gebeld wordt. Ook na opnieuw opstarten komen ze na enige tijd gewoon terug. Volgens Samsung helpdesk moet ik teruggaan naar fabrieksinstellingen maar hier heb ik nog ff geen zin in, omdat ik dan alle apps opnieuw moet installeren. Heeft iemand een tip om van die irritante tonen af te komen?:cry:

Ik kan me er niks bij voorstellen… gewoon op willekeurige momenten? Zijn geen vervangende tonen van melding van mail, sms e.d.?
Ik heb wel eens gehad dat mijn reguliere tonen vervangen waren door andere tonen die ik niet herkende zeg maar en ze dus ook als irritante toontjes bestempelde. Maar een tip als je toch terug moet naar fabrieksinstellingen: markeer alle apps met automatisch udaten, als je dan een reset gedaan hebt en je dus weer opnieuw in de market met je gmail account moet aanmelden merkt de market dat de apps die op je naam staan niet op je telefoon staan en begint ze dus automatisch te downloaden. Als je dan ook nog ergens je contacten ergens gebackuped hebt en je externe sd kaart eerst afmeld alvorens te resetten dan heb je denk ik wel zo'n beetje alles gehad… buiten wat instellingen enzo…

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

willymel

willymel

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 5 december 2011
  • 13:07

Maurice1970;244700
Ik kan me er niks bij voorstellen… gewoon op willekeurige momenten? Zijn geen vervangende tonen van melding van mail, sms e.d.?
Ik heb wel eens gehad dat mijn reguliere tonen vervangen waren door andere tonen die ik niet herkende zeg maar en ze dus ook als irritante toontjes bestempelde. Maar een tip als je toch terug moet naar fabrieksinstellingen: markeer alle apps met automatisch udaten, als je dan een reset gedaan hebt en je dus weer opnieuw in de market met je gmail account moet aanmelden merkt de market dat de apps die op je naam staan niet op je telefoon staan en begint ze dus automatisch te downloaden. Als je dan ook nog ergens je contacten ergens gebackuped hebt en je externe sd kaart eerst afmeld alvorens te resetten dan heb je denk ik wel zo'n beetje alles gehad… buiten wat instellingen enzo…

Toch is het echt waar dat het op de gekste momenten gebeurt, zonder dat er een aanwijsbare opdracht o.i.d. aan vooraf is gegaan!

Maurice1970

Maurice1970

• Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 948
  • Reputatie 10
  • 5 december 2011
  • 13:12

willymel;244705
Toch is het echt waar dat het op de gekste momenten gebeurt, zonder dat er een aanwijsbare opdracht o.i.d. aan vooraf is gegaan!

Ik geloof je wel…
Maar klinkt inderdaad als een reset… als het nodig is dan hoop ik dat je wat aan mijn tips hebt…

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2991
  • Reputatie 60
  • 5 december 2011
  • 13:13

krijg je ook die piepjes als je de telefoon op stil hebt staan?

willymel

willymel

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 6 december 2011
  • 12:01

redbulletnl;244709
krijg je ook die piepjes als je de telefoon op stil hebt staan?

Nee, gelukkig niet

Bewerkt (6 december 2011 12:01)
redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2991
  • Reputatie 60
  • 6 december 2011
  • 12:07

kun je achterhalen welke apps en widgets actief zijn als je de piepjes hoort?

Bewerkt (6 december 2011 12:07)
willymel

willymel

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 6 december 2011
  • 13:01

redbulletnl;245049
kun je achterhalen welke apps en widgets actief zijn als je de piepjes hoort?

Het gebeurt de laatste tijd ook direct na het aanzetten van mijn smartphone! Volgens taakbeheer zijn er dan geen apps actief.

Relika

Relika

• Lid sinds 09 juni 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 9 juni 2016
  • 20:56

Beste,

Ik heb ook last van dit probleem. 
Ik dacht dat mijn toestel kapot was en toen heb ik deze weggedaan. 
Oen heb ik een nieuwe gekocht en je raadt nooit!!! De piep is er nu weer !
Dus het ligt an de google account neem ik aan

Heb jij al een oplossing? Zou je dit kunnen delen met mij ?

Groetjes 

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren