Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

StefanJC

StefanJC

• Lid sinds 26 juli 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 26 juli 2016
  • 16:35

Hallo,

Ik heb dus een Samsung Galaxy S4.
Een tijdje geleden liep hij spontaan vast (nog nooit problemen gehad) en wat ik ook probeerde, ik kreeg m niet meer aan de praat.
Beetje gegoogled, en erachter gekomen dat hij vast zat in een bootloop.

Na menig forum etc te hebben geraadpleegd heb ik gepoogd met ODIN de android te flashen.
Dat ging goed, tot de telefoon ergens in de 30-40 procent er totaal mee kapte.
Ik heb van alles geprobeerd. Andere batterij, nieuwe batterij (2 uur aan de lader gehad) niks.
Gewoon de powerknop indrukken, ingedrukt houden, niks. power+volume down+home enz enz. Hij doet NIKS.
Ik krijg niet eens zo'n dingetje in beeld waar je aan ziet dat hij oplaad.

ik ben bang dat de telefoon nu rijp is voor de sloop maar ik denk ik gooi t nog s op een forum, maar als hij nergens op reageert…wat moet ik dan….

Bewerkt (26 juli 2016 20:07)
Roald1963

Roald1963

• Lid sinds 08 december 2010
  • Berichten 56
  • Reputatie 0
  • 26 juli 2016
  • 20:04

Vaak valt een bootloop op te lossen door met odin te flashen. Maar als Odin vastloopt na 40 procent dan zou het wel eens aan de verbinding tussen pc en computer kunnen liggen. 

heb namelijk hetzelfde meegemaakt.

StefanJC

StefanJC

• Lid sinds 26 juli 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 26 juli 2016
  • 20:06

Odin liep niet vast, de telefoon ging uit. Hij kapte er gewoon mee.

18584

18584

• Lid sinds 08 januari 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 8 januari 2017
  • 23:37

Beste forum,

Mijn Galaxy s4 mini gaat niet meer aan, heb hem verschillende keren proberen op te laden maar het lukte niet. Toen ik de batterij eruit haalde en er weer in deed, ging hij heel even aan, maar viel vervolgens uit. Dat zijn natuurlijk de symptomen van een lege accu, dat begrijp ik, maar hij laadt ook niet op. Kan iemand mij helpen?

Grt,
Mark

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6451
  • Reputatie 250
  • 9 januari 2017
  • 00:24

Het kan zelfs zo zijn dat de accu stuk is en ondanks dat hij aan de lader ligt niet meer op wil laden, plotseling uitvallen en niet meer op willen laden zijn van die symptomen.

Laat hem een poosje aan de lader liggen en probeer of hij op wil starten met aangesloten lader.

Probeer eens een accu te lenen van iemand anders zijn Samsung met dezelfde specificaties, misschien werkt hij dan wel weer.

Controleer of er geen stof bij de micro usb aansluiting van de telefoon zit, door voorzichtig een beetje te purken met een houten tandenstoker kun je eventuele stof er uithalen zodat hij weer goed contact kan maken.

Bewerkt (9 januari 2017 00:32) | extra info toegevoegd

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren