Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

• OnePlus 8 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

CharlieBrown

CharlieBrown

• Lid sinds 31 december 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 31 december 2015
  • 14:07

Hallo allemaal, is er iemand die mij kan helpen met het volgende probleem.

Ik heb een S4 (GT-19505) van ruim 2,5 jaar oud welke de laatste 2 maanden steeds uit valt op de meest verschillende momenten.

Na veel lezen en opvolgen van berichten heb ik de batterij al vervangen, sofware ge-updated, terug gezet naar fabrieksinstellingen met backup en later zonder backup maar het probleem blijft steeds maar terug komen.

Om uit te sluiten dat het een software probleem is van bv conflicterende apps  heb ik slechts originele samsung software (lolipop) en originele apps op de telefoon draaien.

Wel wordt, of eigenlijk werd de telefoon soms erg heet, maar dat schreef ik altijd toe aan het navigeren wat ik met de telefoon deed.

Heeft er iemand in deze groep een idee waar ik naar kan kijken?

Voor de duidelijkheid, de telefoon is buiten zijn gerantie termijn en niet apart verzekerd

Grt,

CB

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6033
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 1 januari 2016
  • 12:30

Topic verplaatst naar het Samsung Galaxy S4 forum

CharlieBrown

CharlieBrown

• Lid sinds 31 december 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 1 januari 2016
  • 12:45

Topic verplaatst naar het Samsung Galaxy S4 forum

Thks, ik had het niet gezien dat ik hier moest posten, de vraag blijft echter gewoon bestaan! ;-)

kootstra.s

kootstra.s

• Lid sinds 07 januari 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 7 januari 2016
  • 13:00

Ik heb dit helaas ook sinds een week mijn s4 is bijna 2 jaar oud ook lijkt het dat mijn batterij ineens sneller leeg is. heb verder nog niks gedaan maar erg vervelend wil gewoon bereikbaar zijn. hopelijk heeft iemand een oplossing 

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 7 januari 2016
  • 16:21

je zou je galaxy een poosje in safe mode kunnen zetten op die manier draait je toestel zonder apps van derden, zo kun je uitsluiten dat een of andere app die je gedownload hebt van uit de playstore of daarbuiten het probleem veroorzaakt dat je toestel spontaan reboot/uitgeschakeld wordt.

probeer dit een poosje is het probleem weg dan is er een of andere app die niet goed werkt en je toestel laat rebooten, de oplossing is verwijder de app, soms moet je een voor een apps vewijderen voor dat het probleem weg is.

klik hier hoe je het toestel in en uit safe mode kunt halen.

accu's die slecht of aan het eind van hun leven zijn kunnen ook zulke problemen veroorzaken.

of verwijder de achterkant en wiebel een beetje aan de accu, als hij weer uitgeschakeld/reboot dan heeft de accu slecht contact met de contact punten, als je een beetje technics bent kun je de contactpunten een beetje naar voren buigen zodat hij beter contact maakt, let wel op! ze breken zo af als je het zelf niet aandurft kun je beter naar een telefoonboer gaan, als dat tenmiste het probleem is.

summermoor

summermoor

• Lid sinds 16 maart 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 16 maart 2016
  • 15:02

En of een kleinstukje papiertje opvouwen, en waar je de accu met je vinger er uit floept, haal je de accu iets er uit en legje het stukje papiertje op de rand van de accu zodra je de accu weer naar naar bende drukt moet het papiertje tussen de gleuf zitten zodat de accu naar boven word geduwd, en deze goed contact maakt.

Musta

Musta

• Lid sinds 25 oktober 2011
  • Berichten 56
  • Reputatie 0
  • 16 april 2016
  • 08:38

Ik heb nu dit dus ook met mn s4. Het is niet de batterij, die heb ik recent vervangen (de oude was wel een foute batterij, opgezwollen). Had iemand toevallig de oplossing gevonden? 5 seconden nadat die aan is of de pincode heb ingevoerd valt die weer uit telkens..

rens.linden

rens.linden

• Lid sinds 28 april 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 28 april 2016
  • 20:00

Ik heb exact hetzelfde probleem sinds afgelopen week. Iemand die een oplossing heeft?

Nog nooit problemen met S4 gehad. Maar nu ineens dat hij veel uitvalt… Kan hem zo niet meer gebruiken.

wenneke

wenneke

• Lid sinds 04 september 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 4 september 2016
  • 22:27

beste ik heb deze problemen ook voor dat hij uit garantie was 
waar ik mijn samsung aan het opladen en rook na een tijdje
een brandgeur ging kijken en zag dat mijn oplader versmolten in mijn oplaadpoort zat en de onderkant van mijn gsm helemaal was weggesmolten heb ik nog nooit eerder meegemaakt
bracht hem terug binnen omdat hij nog in garentie was
na enkele weken had ik hem terug hij was volledig hersteld had nog gevraagd waarom dat die steeds heel warm werd
en dat je hem gewoon niet kon aanraken omdat die zo heet was
de reactie op het papier was dat is normaal omdat het scherm heel dun is en sneller warm word door gebruik
nu half jaar later is hij volledig opgeladen maar valt steeds uit als ik hem wil gebruiken zeer vervellend 
heb hem al zelf gereboot en daarna op fabrieksinstellingen gezet nieuwe batterij maar nog steeds dezelfde problemen

Ann2

Ann2

• Lid sinds 05 oktober 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 5 oktober 2017
  • 16:10

Had het zojuist ook weer. Wat mij helpt is even aan de contactpunten van de batterij likken. Zodat deze weer beter contact maakt. Dit werkt ook met batterijen in de afstandsbediening van de TV etc.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren