Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Rubensky

Rubensky

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 64
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2016
  • 18:16

Ik probeer de nieuwe update nu over mijn telefoon te trekken maar als ik de gedownloade zip wil uitpakken krijg ik de volgende melding:  Archief heeft onbekend formaat of is beschadigd

Heeft iemand een idee wat ik het beste kan doen?

embryo1

embryo1

• Lid sinds 11 december 2010
  • Berichten 769
  • Reputatie 20
  • 7 januari 2016
  • 19:46

Heb je deze gedownload om je toestel "Duits " te houden :

ModelGT-I9505
Model nameGALAXY S4 LTE
CountryGermany
VersionAndroid 5.0.1
Changelist5978264
Build dateThu, 08 Oct 2015 10:34:21 +0000
Product codeDBT
PDAI9505XXUHOJ2
CSCI9505OXAHOJ2

of die in mijn eerder bericht staat de "Nederlandse" versie ??

Heb je de . zip uitgepakt of de .tar ??  De laatste moet je nl. in Odin zetten dus de .tar niet uitpakken. Welke van de 2 versies je ook hebt gedownload. 
Ik meen dat van Sammobile de versies als .zip binnenkomen. Deze moet je dan uitpakken naar .tar. De .tar file moet je in Odin plaatsen. Je raakt wel alles kwijt op je toestel. 
Heb je dat gedaan en je  krijgt een foutmelding, dan probeer opnieuw de download, want mogelijk is er dan iets mis gegaan.

Bewerkt (7 januari 2016 19:48) | Aanvulling
Rubensky

Rubensky

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 64
  • Reputatie 0
  • 7 januari 2016
  • 20:16

Ik heb een Nederlands toestel. De foutmelding doe ik krijg krijg ik als ik de .zip wil uitpakken. En ik begrijp wat er mett mijn toestel gebeurd alleen is het niet helemaal waar de gegevens op je toestel en de apps blijven gewoon staan.

embryo1

embryo1

• Berichten 769
  • Reputatie 20
  • 7 januari 2016
  • 21:32

Ja, natuurlijk heb je een Nederlands toestel. Maar sorry, ik dacht dat de bijlage in post 6 van dit forum ook van jou was. Daar staat een CSC : I9505YBTHOD7, waarvan de regio DBT is. DBT blijkt op Sammobile Germany te zijn.
Net zoals PHN voor de Nederlandse staat. Kan geen kwaad, want je kunt een "Duits" toestel . let op de quotes, gewoon op de Nederlandse taal instellen. Maar dergelijke toestellen kunnen bv. via neven import naar Nederland komen.
Ik gaf aan dat de foutmelding kan komen door een download fout. Het geen weleens kan gebeuren. Dan moet je opnieuw de file downloaden, maar dat heb je klaarblijkelijk  gedaan, want je zet in je antwoord dat de foutmelding nog steeds komt bij het uitpakken. Dan weet ik helaas ook geen oplossing.

embryo1

embryo1

• Berichten 769
  • Reputatie 20
  • 9 januari 2016
  • 20:30

Ik heb een Nederlands toestel. De foutmelding doe ik krijg krijg ik als ik de .zip wil uitpakken. En ik begrijp wat er mett mijn toestel gebeurd alleen is het niet helemaal waar de gegevens op je toestel en de apps blijven gewoon staan.
http://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s-iv/66534-wachtwoord-vergeten.html?page=1#post-487821

In post 3 vind je een prachtige HowTo  van Makker. Misschien kun je die eens volgen. Dus bij foutmeldingen opnieuw de firmware downloaden.
Overigens maakt hij in post 2 ook melding dat et toestel daarna "Out Of The Box"is, dus de apps e.d. die je er zelf op hebt gezet zijn volgens hem ook verdwenen.

Suc6.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren