Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

DBrandsma

DBrandsma

• Lid sinds 29 augustus 2015
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 31 oktober 2015
  • 15:11

Ik wil mijn telefoon opsturen naar samsung, maar ik zou heel graag willen weten hoe samsung NL omgaat met mensen die KNOX Void Warranty 0x1 hebben. Extra kosten? enz. Mijn probleem is dat de S4 vaak "Sim kaart verwijderd" melding aangeeft (dus mogelijk hardware matige probleem).

Vriendelijke groeten,
DBrandsma.

Bewerkt (31 oktober 2015 15:15)
gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6546
  • Reputatie 250
  • 31 oktober 2015
  • 18:07

Ik ooit een keer contact daarover gehad met samsung die wist me te vertellen dat de garantie vervalt als de knox gertiggerd is een ander heeft daar weer andere ervaringen mee, maar volgens mij doen ze er niet moeilijk over.

Kijk anders even hier daar loopt er een topic over met personen die daar ervaring mee hebben.

Bewerkt (31 oktober 2015 18:08) | text aangepast
DBrandsma

DBrandsma

• Lid sinds 29 augustus 2015
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 2 november 2015
  • 14:27

Ik ooit een keer contact daarover gehad met samsung die wist me te vertellen dat de garantie vervalt als de knox gertiggerd is een ander heeft daar weer andere ervaringen mee, maar volgens mij doen ze er niet moeilijk over. Kijk anders even hier daar loopt er een topic over met personen die daar ervaring mee hebben.
Thanks. Ik zie dat er wel verschillende soorten meningen zijn. Maar ja, ik heb denk ik geen keus om het op te sturen met alle SIM Card removed / SIM-Kaart verwijderd meldingen die ik vaak krijg. Hoe reset ik precies de flash counter? (triangle away). Ik heb "[2014.01.15][ROOT] TriangleAway v3.26" al bekeken. Maar ongeacht welke bootloader ik zit, ik MOET het resetten met de speciale methode, wat extra waarschuwingen geeft.

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6546
  • Reputatie 250
  • 2 november 2015
  • 17:50

ik heb TriangleAway slechts een maal gebruikt en hier kan ik je echt niet mee verder helpen dan zul je moeten wachten op een ander hier die het wel weet.

Bewerkt (2 november 2015 17:51) | Text aangepast
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 5990
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 2 november 2015
  • 21:07

ik heb die triangle away een aantal keer gebruikt op mijn S3. Dat was wel het tijdperk voor de knox, maar de app is hetzelfde.
Wat wil je precies weten? er zitten niet veel knoppen op wat verwarring zou moeten opleveren.

Uit mijn hoofd waren de stappen:
* Originele samsung rom installeren.
* deze rooten
* app installeren en op reset knop drukken. De counter moet dan op nul komen te staan.
* originele samsung rom wederom installeren en niet meer rooten.

Heb je ook al eens een andere simkaart geprobeerd? die dingen gaan eerder stuk dan het deel van je telefoon, en dat zou je een hoop moeite besparen.

Bewerkt (2 november 2015 21:08) | typfout
SRNA513006

SRNA513006

• Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 704
  • Reputatie 0
  • 4 november 2015
  • 09:26

Voor zo ver ik mij het nog kan herinneren wat ik toen heb opgezocht en bij een Samsung Service Centervheb opgevraagd valt het nog wel mee.
Er schijnt jaren geleden een juridische uitspraak hierover geweest te zijn waarbij het volgende werd bepaald.
Als Samsung constateerd dat het toestel maar éénmal is gewijzigd, dus ROM van derden of geroot dan blijft de garantie gehandhaafd.
Daarna lukt dit uiteraard niet meer.
Op papier zal je hierover niets vinden maar als je naar een Service Center gaat zullen zei het daar wel aan jouw vertellen.

Samsung Galaxy S7

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren