Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

pappiedappie

pappiedappie

• Lid sinds 19 september 2010
  • Berichten 679
  • Reputatie 0
  • 14 september 2015
  • 19:00

Hierbij het volgende. Meestal heb ik mijn toestel geroot en een custom rom draaien. Echter bij Lollipop liep ik bij de custom roms tegen wat problemen aan en ook heb ik inmmiddels een aantal apps geinstalleerd die niet (goed) werken met custom roms. Dus de telefoon volledig schoongemaakt en via odin de originele lollipop 5.0.1 erop gezet. Alles loopt fijn (mis een paar dingen die je met root wel hebt, maar enfin) alleen één ding vindt ik wel erg vervelend. Ik heb een aantal apps die een melding moeten geven, b.v. Mediatek SmartDevice (voor communicatie met mijn smart watch), Battery Doctor, CM Security, Clean Master en nog een 2-tal. Deze apps kun je bepaalde toegang geven via instellingen –> mijn apparaat –> geluiden en meldingen –> Melding toegang. Maar het probleem is, steeds als ik de telefoon reboot, ik al deze apps weer moet aanvinken om het te laten werken zoals ik wil. Dit heb ik bij de custom roms niet, dan blijven de apps aangevinkt.
Is dit een bug in de stock firmware of is dit met één of andere instelling op te lossen ? Ik kan het toestel niet rooten dus (heeft overigens geen effect) ivm een paar specifieke apps die ik nodig heb. Is hier een oplossing voor ?

Alvast bedankt.

Android versie 5.0.1
Basband i9505XXUHOF2
Kernel 3.4.0-5090078 dpi@SWDD6206 #1 Mon Jun 8 18.58:22 KST 2015
Build LRX22C.i9505XXUHOF2

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren