Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Semmii

Semmii

• Lid sinds 11 augustus 2015
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 11 augustus 2015
  • 18:44

Hallo iedereen,
Ik ben ten einde raad. Ik heb gisteren de nieuwe en laatste software update uitgevoerd op mijn s4. Ging allemaal heel goed. Was tevreden want ik hou ervan als ik up tot date ben, blijkbaar had ik deze software update nooit moeten uitvoeren omdat hij vandaag niet meer wil opstarten.

Ik had hem die ochtend uit de oplader gehaald en gewoon gebruikt. Die middag ging ik eventjes naar de winkel en toen ik mijn telefoon erbij pakte zag ik dat mijn meldings s lampje blauw knipperde maar mijn scherm wilde niet aan en bleef zwart. Ik heb als reactie daarop de batterij uit mijn telefoon gehaald en hem daarna weer in gedaan. Hij starte op en liet het Samsung logo zien maar hij gaat ook niet verder dan dat en het opladen helpt ook niet want hij blijft vast haken bij de grijze batterij. Dus ging ik maar even googlen, blijkbaar was ik niet de enige met dit probleem en dit probleem kan dus worden verholpen met een zogenaamde Factory Reset via de recovery boot menu.

Als ik de recovery boot menu start krijg ik de blauwe letters te zien boven het logo en krijg ik daarna de Android poppetjes te zien maar hij stopt bij "geen opdracht" en start dan weer opnieuw op en gaat dus niet verder dan het logo. Normaal zou je na het geen opdracht poppetje het menu moeten zien (filmpjes gekeken) maar hij gaat dus niet verder dan dat en ik zie de blauwe letters ook niet verschijnen. Ik weet nu niet meer wat ik moet doen en ben echt 100% ten einde raad. Ik hoop dat iemand van jullie mij verder kan helpen en zo snel mogelijk kan reageren.

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6462
  • Reputatie 250
  • 11 augustus 2015
  • 20:01

weet je wel zeker dat je niet in recovery kunt komen? en doe je dat volgens deze manier hier.

probeer eens de software opnieuw te flashen met de smart switch tool van samsung {pc versie} als hij tenminste nog gezien wordt, gewoon je toestel helemaal uitzetten en aansluiten op je pc, open de tool klik vervolgens op meer en selecteer noodherstel software de rest volgt zich vanzelf, smart switch kun je hier downloaden.

en anders met de tool odin de firmware opnieuw flashen hier een filmpje hoe te doen.

de firmware kun je hier downloaden odin kun je daar ook vandaan halen, wel eerst aanmelden op de site.

zorg wel dat je de juiste firmware voor jou toestel flashed.

Bewerkt (11 augustus 2015 20:21) | text aangepast
Semmii

Semmii

• Lid sinds 11 augustus 2015
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 12 augustus 2015
  • 15:25

Hallo,
Dankjewel voor je snelle bericht. Ja, ik weet 100% zeker dat ik de recovery boot goed uitvoer, precies volgens het filmpje doe ik het na maar na het Android poppetje met de rode driehoek verschijnt het menu niet, in plaats daarvan staat er 'Geen opdracht' en dan gaat het beeld weer zwart waarna hij 2 keer trilt en opnieuw start, maar dus niet verder komt dan het Samsung logo. Heb het tig keer geprobeerd maar het lukt maar niet.

Ik ga het programma downloaden en hopen dat mijn laptop de telefoon herkent als ik hem aansluit. Ik ga morgen langs de Samsung store in Haarlem en ik hoop dat zij daar voor mij op een manier de factory reset willen uitvoeren, of het voor mij kunnen weghalen. Ik durf zelf niet te flashen omdat ik heb gelezen dat als de telefoon uitvalt tijdens het flashen, je nog verder bent van huis en ik weet niet of mijn telefoon genoeg procent batterij daarvoor heeft en of hij überhaupt wel oplaadt omdat hij vast loopt bij de grijze batterij als ik hem in de oplader doe.

hoiikbensanne

hoiikbensanne

• Lid sinds 14 december 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 14 december 2016
  • 14:59

Hallo, 
Heeft die oplossing uiteindelijk gewerkt? 
Ik heb precies hetzelfde probleem en weet niet wat ik moet doen.
Hoe heb jij het uiteindelijk opgelost? 

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6462
  • Reputatie 250
  • 14 december 2016
  • 15:07

Ik zie nu net dat Samsung smart switch niet gaat werken met een Samsung s4, probeer daarvoor in de plaats Samsung kies, kun je Hier downloaden.

Verder is het altijd jammer dat men niet terug koppeling geeft of iets gelukt is of niet.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren