Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

abcd

abcd

• Lid sinds 07 september 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 17 mei 2015
  • 23:01

Beste leden,

Onlangs heb ik mijn Samsung Galaxy S4 ge-update naar android 5.0.1. Direct na de update kreeg ik problemen met mijn wifi die ik nu nog steeds heb. Het probleem is dat ik telkens de wachtwoord moet invoeren voor een beveiligde wifi netwerk. Mijn gsm verbindt dus zich niet automatisch met de al opgeslagen wifi netwerk. Elke keer als ik met de thuis wifi wil verbinden, moet ik de wachtwoord invoeren.

Hoe kan ik dit oplossen?

Alvat bedankt!

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6587
  • Reputatie 250
  • 17 mei 2015
  • 23:59

ik heb geen galaxy maar heb je bij wifi instellingen/geavanceerd/automatisch aanmelden aangevinkt misschien lost dat het probleem op.

abcd

abcd

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 18 mei 2015
  • 00:11

een optie als automatisch verbinden bestaat bestaat helaas niet

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6587
  • Reputatie 250
  • 18 mei 2015
  • 00:18

en het desbetrefende wifi netwerk even vergeten/ontkoppelen en opnieuw instellen helpt dat ook niet.

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6587
  • Reputatie 250
  • 18 mei 2015
  • 00:27

klinkt misschien niet logis maar met een grote update wordt meestal een factory reset voorgesteld.

let op! je bent alles kwijt bij een reset van foto's tot bestanden enz.. dus maak een backup voor dat je dat toepast

of wachten tot dat iemand anders een oplossing weet.

abcd

abcd

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 18 mei 2015
  • 00:28

Nee, al geprobeerd maar helpt ook niet. Ik zie in mijn instellingen wel iets van WPS-knop staan. Heeft dat ermee iets te maken?

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6587
  • Reputatie 250
  • 18 mei 2015
  • 00:36

die functie zit ook op je router zo kun je automatisch verbinding maken maar heeft niets met jou probleem te maken hij moet gewoon het wachtwoord onthouden.

op mijn one m8 zit die WPS functie ook ziet het er uit als zie screenshot.

neem anders contact op met een samsung servicepoint als niemand het hier weet geef meteen aan bij samsung services dat je al een factory reset hebt gedaan.

Bewerkt (18 mei 2015 00:39)
abcd

abcd

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 18 mei 2015
  • 01:37

gizmobinky
die functie zit ook op je router zo kun je automatisch verbinding maken maar heeft niets met jou probleem te maken hij moet gewoon het wachtwoord onthouden. op mijn one m8 zit die WPS functie ook ziet het er uit als zie screenshot. neem anders contact op met een samsung servicepoint als niemand het hier weet geef meteen aan bij samsung services dat je al een factory reset hebt gedaan.
gizmobinky
die functie zit ook op je router zo kun je automatisch verbinding maken maar heeft niets met jou probleem te maken hij moet gewoon het wachtwoord onthouden. op mijn one m8 zit die WPS functie ook ziet het er uit als zie screenshot. neem anders contact op met een samsung servicepoint als niemand het hier weet geef meteen aan bij samsung services dat je al een factory reset hebt gedaan.

Ok, thanks. Ik hoop eerlijk gezegd dat het via deze forum wordt opgelost

Weco

Weco

• Lid sinds 03 september 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 3 september 2015
  • 20:09

Ik heb het zelfde probleem als abcd. Nadat ik mijn S4 vandaag had geupdate naar android 5.0.1. vergeet hij het wifi wachtwoord steeds na opnieuw opstarten. Is er al een oplossing voor dit probleem?

Sproetenkop

Sproetenkop

• Lid sinds 16 december 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 21 september 2015
  • 21:36

Ik heb ook hetzelfde probleem met mijn S5. Al een half jaar ofzo. ..dacht ook n a een update…. maar t rare is dat ene dag hij ze ww vergeet en de andere dagen gewoon onthoudt. Raar toch?

# Overal Zanikt Bagger #

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren