Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Google Pixel 3 XL

• Nokia 9 PureView

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Edjekadetje

Edjekadetje

• Lid sinds 11 januari 2011
  • Berichten 311
  • Reputatie 0
  • 26 november 2015
  • 08:40

Hoi,

Indien jullie gebruikmaken van 5.0.1, kun je meldingen op het scherm simpel voorkomen via je eigen menu. Daar heb je geen extra app bij nodig.
Ga naar Instellingen/Mijn apparaat/Geluiden en meldingen/Geen meldingen aanstippen. Klaar.

Zoals gezegd kun je eventueel Light Manager gebruiken voor een led waarschuwing áls je die led-optie op je toestel hebt zitten.

Tazzz

Tazzz

• Lid sinds 16 april 2015
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 26 november 2015
  • 09:07

Opgelost. Tijdelijke oplossing is het Downloaden van headoff in Play Store. Er zijn ook filmpjes ervan op youtube. Het werkt zoals het hoort te werken. Enige nadeel is dat je dus een app ervoor moet installeren. Ik hoop dat dit verholpen wordt met android 6.0 anders is het niks waard.
Geweldig!! Dank!
Het werkt en idd de melding bovenin weer terug. Daar download ik graag een app voor!

efo1903

efo1903

• Lid sinds 26 november 2015
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 27 november 2015
  • 00:45

Klopt dan verschijnt er idd een melding op je vergrendelingsscherm.. kwam ik ook later pas achter. Het is dan of een melding op het vergrendelingsscherm of de pop up. Blijkbaar valt het niet helemaal uit te zetten :-(

Opgelost. Tijdelijke oplossing is het Downloaden van headoff in Play Store. Er zijn ook filmpjes ervan op youtube. Het werkt zoals het hoort te werken. Enige nadeel is dat je dus een app ervoor moet installeren.

efo1903

efo1903

• Lid sinds 26 november 2015
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 27 november 2015
  • 00:45

Is er intussen een oplossing voor dit probleem? Want ik wil ook niet dat de berichten direct leesbaar op mijn scherm verschijnen…..

Opgelost. Tijdelijke oplossing is het Downloaden van headoff in Play Store. Er zijn ook filmpjes ervan op youtube. Het werkt zoals het hoort te werken. Enige nadeel is dat je dus een app ervoor moet installeren.

chelsey1962

chelsey1962

• Lid sinds 01 maart 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 1 maart 2016
  • 10:53

Oh.. Chips, zie t nu.. Iemand tip km deze waardeloze update terug te draaien?
Ik heb begin vorige week al een bericht gestuurd naar whatsapp voor dit irritante probleem. Zelfs een bericht op fb geplaatst met een verzoek. 
Van whatsapp tot nu nog steeds geen respons. Op fb ook niet

chelsey1962

chelsey1962

• Lid sinds 01 maart 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 1 maart 2016
  • 11:04

Is er intussen een oplossing voor dit probleem? Want ik wil ook niet dat de berichten direct leesbaar op mijn scherm verschijnen…..
Dat werkt alleen met Lollipop maar dat heb ik er niet op zitten. 

78sel.hd

78sel.hd

• Lid sinds 28 juni 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 28 juni 2017
  • 18:58

Je moet bij instellingen naar meldingen. Dan bovenin bij geavanceerd kun je iedere app aanpassen.
Zo dus ook whattsapp en Facebook 
Geen berichten meer in je scherm?

Bewerkt (28 juni 2017 19:02)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren