Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

sweetfaith

sweetfaith

• Lid sinds 11 april 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 11 april 2015
  • 20:32

Hoi,

Ik heb vandaag de update lollipop op mijn s4 geïnstalleerd. Als ik nu op mijn startscherm ben, en ik krijg een bericht via whatsapp binnen, dan komt er een pop up boven aan me scherm met wie me een bericht stuurt en wat diegene stuurt.
Ik wil dit graag uit hebben, alleen een melding krijgen van wie ik een bericht krijg maar niet dat de inhoud van het bericht zichtbaar is.
Ik heb het wel uit kunnen schakelen dat ik op mijn vergrendelscherm de inhoud niet meer kan lezen, maar nu nog mijn startscherm.
Wie oh wie weet waar en of ik het überhaupt uit kan schakelen, ik kan het nergens vinden.

Bedankt alvast!

melaniejansen

melaniejansen

• Lid sinds 13 april 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 13 april 2015
  • 23:37

Dat vroeg ik mijn eigen dus ook af.
Overal al gezocht maar niks kunnen vinden, degene die met een oplossing komt haalt een hoop frustratie bij mij weg

Tazzz

Tazzz

• Lid sinds 16 april 2015
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 16 april 2015
  • 19:05

Ik kan het bericht alleen uitzetten als ik in Whatsapp selecteer dat er alleen een popup verschijnt op het vergrendelscherm. Maar dat wil ik ook niet.
Via instellingen > mijn apparaat > geluiden en meldingen, kun je wel de meldingen op het vergrendelscherm uitzetten of aanpassen en ook alle meldingen van whatsapp blokkeren. Maar dat laatste is ook niet de bedoeling…
Dus nee, de oplossing om zoals vanouds alleen een naam bovenin beeld te krijgen heb ik ook nog niet

shirleywr

shirleywr

• Lid sinds 20 april 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 20 april 2015
  • 15:45

ook ik werd er gefrustreerd van en heb uiteindelijk whatsapp meldingen uit gezet … en heb de whats app widget genomen op mn bureau blad nu krijg ik geen vervelende pop ups meer en kan wel lezen wie wat me heeft gestuurt… zonder de widget zie je overigens ook gewoon nog of je geappt bent bij het whats

rcth

rcth

• Lid sinds 13 september 2013
  • Berichten 51
  • Reputatie 0
  • 22 april 2015
  • 07:22

Sound and notifications -> Application notifications -> Whatsapp -> Sensitive

Sound and notifications -> While locked -> Hide sensitive content

Ik heb het zelf net iets anders. Ik heb daar gewoon Show all. Dan zie je wel Whatsapp notificatie, maar staat er Content hidden, dus zie je pas wie en het bericht als je opent. De methode met Hide sensitive content zou in principe moeten werken, maar heb dit niet getest, omdat ik het zo niet wil en zo snel geen berichtje binnenkrijg om het voor je te testen.

gewoonmar

gewoonmar

• Lid sinds 05 mei 2015
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2015
  • 17:44

ja bloedirritant, en de melding blijft ook lang staan, soms als ik met iets bezig ben, moet ik wachten tot t weg is voor ik verder kan want je kunt t ook niet uitklikken. Gek van. Is er al een oplossing bij jullie bekend?

gewoonmar

gewoonmar

• Lid sinds 05 mei 2015
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2015
  • 18:00

geprobeerd maar dan krijg je als je ergens bezig bent geen melding te zien dat je bericht hebt. alleen als je dus op je buroblad zeg maar naar je widget kijkt. vind t echt megairritant. Ga kijken of ik update kan cancellen. echt dramatisch dit zo

gewoonmar

gewoonmar

• Lid sinds 05 mei 2015
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2015
  • 18:21

Gevonden!!! Ik heb bij whatsapp instellingen-meldingen aangeklikt ‘Wanneer Scherm js uitgeschakeld ‘ i.p.v ‘geen pop-up’ ,en nu krijg ik gelukkig alleen weer een naam met icoontje boven in de balk als ik een berichtje krijg. Dus geen hele verhalen meer dwars door andere berichten in beeld :-) misschien helpt dit bij jullie ook. helemaal blij!

Tazzz

Tazzz

• Lid sinds 16 april 2015
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2015
  • 20:17

Klopt, maar dan krijg je de meldingen wel in beeld (met naam + bericht) op je vergrendelscherm, toch? En dan vind ik nóg vervelender…

gewoonmar

gewoonmar

• Lid sinds 05 mei 2015
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2015
  • 20:35

Vreemd. Ik krijg net als voorheen nu boven aan een w app icon te en naam van verzender. Waar ik ook ben. Heb overigens bij w app dus gezet ipv popup : alleen als scherm vergrendelen is, maar bij de telefooninstellingen bij vergrendelscherm gezet : geen melding. NU alleen die fb popups nog. Om t janken deze update

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren