Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Huawei P30 Pro

• Google Pixel 3 XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

thijsgr

thijsgr

• Lid sinds 24 januari 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 24 januari 2015
  • 11:04

Hallo,
sinds enkele maanden heb ik een probleem met mijn samsung galaxy S4. Af en toe, wanneer ik de telefoon uit mijn broekzak haal, zie ik op het scherm staan: “SIM-kaart onverwachts verwijderd” met eronder een knop “toestel opnieuw opstarten”, en verder geen mogelijkheid om de telefoon aan te houden. Nadat ik de telefoon dan opnieuw heb opgestart, is hij plotseling absurd traag en slurpt de telefoon de batterij leeg. Ook wordt de telefoon enorm warm. Vaak komt hier vanzelf een einde aan na hooguit een dag, maar op dit moment moet ik mijn telefoon al een dag of vier haast continu aan de oplader hebben liggen. Wanneer ik de telefoon dan ondertussen gebruik, al is het maar voor iets dat normaal amper batterij verbruikt zoals WhatsApp, laadt de telefoon niet eens meer op, maar loopt hij (weliswaar langzaam) leeg. Verschillende keren opnieuw opstarten heeft niet gewerkt, en de instellingen vertellen me keer op keer dat het “android-systeem” meer dan 70% van het verbruik van de batterij op haar naam heeft staan. Zou iemand me hiermee kunnen helpen?

Jovoorthan

Jovoorthan

• Lid sinds 21 maart 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 21 maart 2017
  • 10:51

Dit gebeurde mij ook op willekeurige momenten. Zelf heb ik een LG G4 waarmee ik het uiteindelijk opgelost heb door een klein stukje papier dubbelgevouwen met de simkaart in het simkaartslot te schuiven. Sindsdien heb ik de melding niet meer gehad (2mnd inmiddels), dus misschien ook voor jou het proberen waard.

Bewerkt (28 maart 2017 12:41)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren