Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

lady-flame

lady-flame

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 9 november 2014
  • 18:38

goede middag,

ik heb afgelopen week mijn telefoon om moeten ruimen die ik pas net 1 week had ivm dat de batterij enorm snel leeg was en ik heb hierdoor een nieuwe toestel meegekregen en raad eens? ik heb precies hetzelfde probleem weer! dit toestel heb ik pas 1 dag.
Batterij is niks vreemds aan en begint met de letters: AA en is van september 2014.

mijn telefoon is:
- ontzettend sloom
- download geen apps(stopt op bepaald percentage en dan is het tekentje enzo ook weg)
- batterij in 1 nacht leeg zonder iets te doen (zie screenshot)
- blijft wakker door bepaalde app en ik kan er niet achter komen welke.

ik heb al van alles geprobeerd. opnieuw opstarten en batteryguru en alle apps uitzetten die ik niet nodig heb, apps die ik wel nodig heb die heb ik zo ingesteld dat ze alleen updaten als ik ze zelf actief maak.
ik weet het niet meer, ik ga straks een hard reset uitvoeren maar ja de batterij is weer eens leeg dus hij hangt aan de lader.
Ik heb een vermoeden dat het dus aan Google play services ligt want die had ik vanochtend uitgezet en toen was mijn telefoon opeens niet zo veel meer wakker, maar hoe kan ik dit oplossen??

ik ben momenteel radeloos, kan niks met mijn toestel want als ik er al naar kijk loopt die leeg.
woensdag kan ik pas weer terug naar de winkel maar hoop dat een van jullie een oplossing weet.

P.S. de screenshot is van vannacht toen ik batteryguru er nog ophad en google play services aanhad(de laatst heb ik nu weer aan en toen bleef die weer veel wakker). maar dan hebben jullie even een idee wat ik bedoel met hoe snel het leegloopt.

Bijlage:

Bewerkt (9 november 2014 18:39)
embryo1

embryo1

• Lid sinds 11 december 2010
  • Berichten 769
  • Reputatie 20
  • 9 november 2014
  • 21:38

Ik denk dat er een app erg actief is/was. Na de hard reset ( *2767*3855# ) middels deze code is je toestel weer out of the box. Ik zou dan eerst enkele dagen aankijken hoe de batterij zich dan houdt, zonder er apps bij op het toestel te zetten.
Ik vind het wel vreemd dat je batterijguru erop hebt staan, terwijl je aangeeft, dat het downloaden stopt bij een bepaalt percentage. Komt die als apk van de computer ??

Ik heb als extra apps : Phone info, imple Calender, Office Suite, GPSplus,Sudoku, Antivirus(AVG), Barcode scanner, ES file explorer, Wifi analyzer, Speedtest,Scig,Whatsapp, Canon CW, Samsung Remote en Showbox. Met Wifi en Bluetooth aan verbruikt mijn S4 in de nach naast mijn bed, ong. 2 %.

Bewerkt (9 november 2014 21:38)
HH

HH

• Lid sinds 07 november 2014
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 10 november 2014
  • 11:09

Kijk eens of de nieuwste Gmail-app er soms op staat.

Toen ik daar de afgelopen week de update van deed kreeg ik precies zo'n resultaat:
Het gigantisch snel leeglopen van de batterij.
Daarvoor had ik het niet.

Ik heb nu een oudere versie van Gmail-app erop gezet - welke niet zo goed werkt als degene van vóór de update - maar de batterij gaat weer normale tijd mee.

Succes

HH

lady-flame

lady-flame

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 10 november 2014
  • 21:47

het probleem is gelukkig tot nu toe opgelost, ik heb een hard reset gedaan en mijn telefoon doet het nu al bijna 24 uur op de batterij en heb nu zelfs nog zo'n 40% over. (heb er vandaag ook bijna niet mee gewerkt).

de app batteryguru had ik toevallig nog kunnen downloaden via de store maar daarna lukte helemaal niks meer.
g-mail heb ik helemaal uitgezet dit omdat ik dit niet gebruik.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren