Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

  • Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

  • OnePlus 7T Pro

  • Nokia 7.2

  • Xiaomi Mi 9T Pro

  • Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

_ESX

_ESX

  • Lid sinds 11 augustus 2014
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • #1
  • 11 augustus 2014
  • 10:16

Sinds juni vorig jaar heb ik een Samsung Galaxy S4 telefoon, alles bevalt en ben er nog steeds erg blij mee. Nu krijg ik (ongeveer) sinds de wintermaanden een melding dat er een update is voor het beveiliginsbeleid. Als ik deze dan aanklik, zegt de melding dat ik wifi verbinding moet hebben ivm de grote van de download. Nou dat heb ik. Vervolgens doet hij heel even iets, en dan krijg ik de melding dat de updat mislukt is en ik voor ‘meer informatie’ naar de samsung site kan gaan. Maar daar kan ik vervolgens niets vinden over een zogenaamde beveiligingsupdate.

Weet iemand hoe ik die update kan uitvoeren, waar het aan ligt dat ie niet lukt etc? Want krijg de melding nu onderhand de hele dag door. Ik zit trouwens bij Tele2.

Groetjes Esmee.

Patrick

Patrick

  • Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6178
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • #2
  • 11 augustus 2014
  • 10:27

Geen algemene Android vraag maar toestelspecifiek en dus verplaatst naar S4-forum

_ESX

_ESX

  • Lid sinds 11 augustus 2014
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • #3
  • 11 augustus 2014
  • 14:08

Oké, bedankt.

Hopelijk reageert er nu iemand die mij kan helpen

Roy97

Roy97

  • Lid sinds 03 oktober 2012
  • Berichten 2414
  • Reputatie 60
  • #4
  • 11 augustus 2014
  • 15:57

Heb je de toestel al eens opnieuw opgestart?
Erg vreemd. Ik krijg ook wel eens deze melding. Maar kan hem dan gewoon installeren.

In bezit:
Telefoons:
1. Samsung Galaxy S5 SM-G900F Electric Blue

Android-Verleden
1. Samsung Galaxy S2 GT-I9100
2. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7100
3. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7105
4. Samsung Galaxy S4 Black Edition GT-I9505


_ESX

_ESX

  • Lid sinds 11 augustus 2014
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • #5
  • 11 augustus 2014
  • 18:58

Ja, heb mijn telefoon al zo vaak opnieuw laten opstarten. De verschillende software updates doen het wel gewoon. Kreeg net een software update en die is gewoon goed uitgevoerd.

_ESX

_ESX

  • Lid sinds 11 augustus 2014
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • #6
  • 13 augustus 2014
  • 17:54

Niemand?

embryo1

embryo1

  • Lid sinds 11 december 2010
  • Berichten 769
  • Reputatie 20
  • #7
  • 13 augustus 2014
  • 19:55

Misschien dat wat meer informatie de zaak kan verduidelijken, want ik ken die melding niet. Ik heb deze ook nooit voorbij zien komen.
Hoe luidt de melding ?? Welke firmware draai je op je toestel ? Heb je je toestel geroot ? Staat de laatste update erop ??

_ESX

_ESX

  • Lid sinds 11 augustus 2014
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • #8
  • 13 augustus 2014
  • 20:04

Wat firmware is weet ik niet, dus geen idee. Android versie is 4.4.2. Dit zijn screenshots van de melding.


_ESX

_ESX

  • Lid sinds 11 augustus 2014
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • #9
  • 13 augustus 2014
  • 20:05

Toestel is ook niet geroot.

embryo1

embryo1

  • Lid sinds 11 december 2010
  • Berichten 769
  • Reputatie 20
  • #10
  • 13 augustus 2014
  • 20:28

Firmware is gewoon de software van je toestel. Door in te toetsen: *#1234# krijg je te zien, welke AP, CP en CSC je hebt. Je kunt dan ook zien of je wel Ned. toestel hebt en of je de laatste update op je toestel hebt staan.

Maar ik denk dat de melding met KNOX heeft te maken.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren